۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۹۲۴۱
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد:

ابهت دروغین آمریکا در ۱۳ آبان شکست

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان ۵۷، ابهت دروغین شیطان بزرگ را از هم پاشید.
نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیر کل، با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی اذعان کرد:  پیامد اصلی تسخیر لانه جاسوسی امریکا در آبان 57 توسط دانشجویان پیرو خط امام این بود که ابهت دروغین شیطان بزرگ را از هم پاشید و چهره فریبکار او را آشکار ساخت.

 

نیک نژاد، افزود: تسخیر لانه جاسوسی و شکست قدرت پوشالی امریکا، راه مبارزه با استکبار جهانی را به ملت های دنیا آموخت، ماهیت ضداستکباری امام خمینی (ره) و ملت ایران را آشکار ساخت و پایه های قدرت جمهوری اسلامی را تثبیت کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، سه حادثه تبعید حضرت‌ امام‌ در سال‌ 1343 که به دلیل اعتراض‌ ایشان‌ به‌ مصونیت‌ مستشاران‌ امریکایی‌ انجام‌ شد،کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ 1357 و تسخیر لانه‌‌ جاسوسی‌ در سال‌ 1358 را صف‌آرایی ‌میان‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و امریکا و رژیم‌ دست‌نشانده‌اش‌ در ایران‌ عنوان کرد و افزود: این‌ مبارزه،‌ ترسیم‌کننده‌‌ اهداف انقلاب‌ اسلامی‌ و نشان دهنده هویت‌ استکبار جهانی‌ و میزان‌ اقتدار و آسیب‌پذیری‌ او بود، مهمتر از همه‌، خط روشنی‌ از روند مبارزه‌‌ حق‌ و باطل‌ را ترسیم‌ کرد.

 

حجت‌الاسلام نیک نژاد، اصلی ترین درس سیزدهم‌ آبان را فداکاری و مقاومت امام و‌ امت دانست، ‌مسیری که بعدها در دوران دفاع مقدس و دیگر میدان های مبارزه، برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط فرزندان امام ادامه یافت.

 

ایشان، با یادی از بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای دانش آموز و دانشجو، از همگان خواست ضمن مطالعه علل شکل گیری نهضت، پیروزی انقلاب اسلامی و وقایع تاریخی قبل و پس از پیروزی انقلاب در پاسداری از ارزش های انقلاب همچون اتحاد و برادری و همدلی و تلاش در راه سعادت،امنیت و معنویت کشور عزیزمان کوشا باشند./1325/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات