۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۹۲۷۶
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

به دنیا ثابت شد بدون ایران مشکلات منطقه حل نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: آمریکا قصد مبارزه با داعش را ندارد، چرا که خود آمریکا برای غارت و نابودی کشورهای اسلامی داعش را تشکیل داده است.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که به دنیا ثابت شد که بدون ایران مشکلات منطقه حل نمی شود، گفت: وضعیف فعلی سوریه شاهد ائتلاف ایران، روسیه، عراق، سوریه و حزب الله است که هدف از این ائتلاف دفاع از سوریه و نابودی اسرائیل است.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا شعار نابودی داعش را می دهد، اما به این گروه ترورستی کمک می کند، گفت: آمریکا قصد مبارزه با داعش را ندارد، چرا که خود آمریکا برای غارت و نابودی کشورهای اسلامی داعش را تشکیل داده است.

 

به گفته وی، آمریکا و عربستان داعش را تشکیل داده اند، از این رو در عمل با داعش مبارزه نمی کنند و به دروغ  مدعی مبارزه با تروریست هستند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تلاش نافرجام عربستان برای جلوگیری از شرکت ایران در نشست وین، گفت: وزیر امور خارجه عربستان پیشنهاد 30 میلیارد دلاری به سوریه داده تا این کشور دست از حمایت بشار اسد بردارد، اما با مخالفت روسیه مواجه شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با یادآوری این که ایران اسلامی باید مراقب روسیه و آمریکا باشد، گفت: روسیه در زمان کنونی برای منفعت خود به دنبال نابودی داعش است که البته این سیاست روسیه، مورد حمایت ایران و سایر کشورهای جهان است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این که دکترین نظام جمهوری اسلامی تصمیم بر ماندگاری بشار اسد گرفت، گفت: بشار اسد خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل است.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی به آمریکا کوچکترین اعتماد ندارد، گفت: دشمن در مذاکرات به اهداف خود نرسید و مجددا گزینه های روی میز را مطرح می کند.

 

به گفته وی، جک استروا در قالب توریست به ایران اسلامی سفر کرد، از این رو باید مراقب نفوذ دشمن بود تا مدیون خون پاک شهدا و امام راحل نشویم.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که ملت ایران باید وحدت و انسجام خود را حفظ کند، گفت: ایرانیان به جهان ثابت کردند که خط سرخ شهادت امام حسین(ع) و امید سبز امام زمان(عج) را سرلوحه حرکت خود قرار داده اند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات