۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۹۹۳۲۸
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

فعالیت بیش از 200 مبلغ در شهرستان خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از فعالیت و حضور بیش از 200 مبلغ خواهر و برادر تا پایان ماه محرم در این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،، بیان داشت: بیش از 200 مبلغ بومی و غیر بومی تا پایان ماه محرم در مناطق گوناگون خرم آباد، مساجد، حسینه ها و مدارس فعالیت می‌کنند.

وی افزود: افزون بر اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم مذهبی و انجام سخنرانی، اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزش حکام و قرآن از فعالیت مبلغان است.


برگزاری 12 گفتمان دینی عاشورایی در مدارس خرم آباد
حجت الاسلام منصوری با بیان این که تاکنون 12 گفتمان دینی عاشورایی با حضور مبلغان در مدارس دخترانه و پسرانه خرم آباد برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری این گفتمان ها همچنان ادامه دارد.


رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به فعالیت دشمن در عرصه جنگ نرم و تلاش برای به انجراف کشیدن نسل جوان اظهار داشت: گفتمان های دانش آموزی حرکتی برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان است.


وی نسل جوان و دانش آموزان را سرمایه های ارزشمند جامعه بیان کرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش در جهت خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن باید زمینه هوشیاری دانش آموزان را فراهم کرد.


حجت الاسلام منصوری با اشاره به نقش تربیتی مدارس یادآور شد: مهم ترین و بیشترین مسؤولیت در تربیت دینی دانش آموزان خانواده است و مدارس نیز ادامه دهنده مسیر تربیتی آنان هستند.


وی با اشاره به معضلات اجتماعی که از سوی دشمن برای نسل نو و جوان جامعه ما طراحی می شود، گفت: دشمنان در قالب این دسیسه ها به دنبال ترویج بی بند و باری و سست کردن پایه های اعتقادی جوانان است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اعتیاد را از جمله معضلاتی بیان کرد که امروز گریبان گیر نسل جوان است و گفت: کانون خانواده و دستگاه های فرهنگی با تعامل یکدیگر می توانند راه های مقابله با این معضلات اجتماعی را تقویت کنند.

وی در ادامه یادآور شد: حضور مبلغان در مدارس امری مهم و بسیار مؤثر در جهت آگاه سازی و هوشیاری دانش آموزان است که مورد استقبال این قشر نیز قرار می گیرد.


حجت الاسلام منصوری در ادامه هدف از برگزاری گفتمان های دینی در این ایام را آشنایی دانش آموزان با ایام محرم و پیام امام حسین(ع)  از قیام عاشورا بیان کرد.


وی از مبلغان به عنوان سفیران هدایت یاد کرد و افزود: حضور مبلغان امری مؤثر در جهت نشر و گسترش فرهنگ عاشورا و معارف اسلامی در جامعه به ویژه بین جوانان و نوجوانان است./9459
/302/ب2

ارسال نظرات