۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۳۵۵
امام جمعه موقت شهرستان سلسله:

13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان سلسله با بیان این که 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی است، گفت: این روز را باید گرامی داشت و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‎الاسلام امین صالحی امام جمعه موقت شهرستان سلسله، ظهر امروز، در جلسه ستاد برنامه ریزی سیزده آبان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: متولیان امر و نهادهای فرهنگی باید زمینه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه را فراهم کنند.

 

وی با گرامیداشت 13 آبان ماه، از روزهای تاریخی تقویم انقلاب اسلامی افزود: گرامیداشت این روزها که در سرنوشت انقلاب اسلامی دخیل و اثرگذار بودند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

حجت الاسلام صالحی  با بیان اهمیت گرامیداشت روز 13 آبان با توجه به حوادث تاریخی رخ داده در این تاریخ اظهار داشت: روز سیزده آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ملی استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی در ادامه علت نامگذاری 13 آبان به عنوان روز ملی استکبار ستیزی یادآور شد: این نامگذاری ریشه تاریخی دارد.

 

امام جمعه موقت شهرستان سلسله با اشاره به تفسیر برخی آیات قرآنی اظهار داشت: در آیات قرآن ذکر شده است که هرکجا مظلومی مورد ظلم قرار گیرد وظیفه سایر مسلمانان است که مظلوم را مورد حمایت قرار دهند.

 

وی با اشاره به تأکید آیات قرآن در مبارزه با ظالم مستکبر بیان کرد: روحیه ملت ایران استکبارستیزی است و در راهپیمایی 13 آبان ماه باید این روحیه را با حضور پرشور ملت ایران به جهانیان ثابت کرد.

 

حجت الاسلام صالحی در ادامه با یادآوری به وقایع صورت گرفته در یمن، عراق و سوریه از سوی استکبار ادامه داد: هدف استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از این وقایع رسیدن به اهداف خویش است.

 

وی حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه را امری مهم و واجب بیان کرد و عنوان داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان در مقابل مستکبران می ایستند.

 

امام جمعه موقت شهرستان سلسله افزود: استکبار جهانی بداند تا زمانی که دست از خوی استکباری خود برندارد، ملت ایران در مقابل ظالمان خواهد ایستاد./9451/202/ب3

ارسال نظرات