۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۹۹۴۰۱
نماینده مردم تبریز:

شعار مرگ بر آمریکا برخواسته از روحیه انقلابی ملت است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمسیون اجتماعی مجلس گفت: روز ملی استکبارستیزی نماد خیانت ها و توطئه های آمریکا و رژیم پهلوی به عنوان دست نشانده آمریکا در منطقه و کشور است.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سفرا و کارداران جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: محور اصلی سخنان رهبری بر شناساندن خوی استکباری آمریکا و غرب بوده است.


وی با تأکید بر این‌که رهبر انقلاب سیاست خارجی کشور را مبتنی بر منافع بلند مدت و اصول و ارزش‌ها معرفی کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند که مذاکره با آمریکا درباره مسائل منطقه معنا ندارد، چراکه اهداف امریکا در منطقه، 180 درجه با اهداف ایران، متفاوت است.


سعیدی ادامه داد: ما معتقدیم که خوی و خصلت تجاوزگری و زیاده طلبی و سیاست های استکباری آمریکا نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز افزایش می یابد، چنان‌که شاهدیم در روزهای اخیر کماکان سیاست های تهدید از سوی سران ایالات متحده آمریکا ادامه دارد، راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای نمایان کردن خوی استکباری آمریکای جنایتکار است.


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که روز ملی استکبارستیزی نماد خیانت ها و توطئه های آمریکا و رژیم پهلوی به عنوان دست نشانده آمریکا در منطقه و کشور است، افزود: آنچه مسلم است؛ شعار مرگ بر آمریکا برخواسته از روحیه انقلابی ملت ایران است، شعاری که به دیگر ملت‌های آزادیخواه جهان نیز صادر شده است.


عضو کمسیون اجتماعی مجلس تظاهرات میلیونی ملت ایران در روز 13 آبان را یادآوری جنایت های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا دانست و تصریح کرد: چه کسی می تواند منکر خباثت آمریکایی‌ها در منطقه باشد، کدام دولت مزدور هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس مورد هدف قرار داد، مگر همین آمریکا فتنه 88 را طرح‌ریزی نکرده بود.


وی با بیان این‌که آمریکا دشمنی آشکار برای ملت ایران و مسلمانان جهان است، افزود: خصلت تجاوزگری و زیاده طلبی و سیاست‌های استکباری آمریکا همچون سال‌های گذشته پا برجاست و باید با عدم اطمینان و اعتماد به آمریکا بنگریم و مراقب باشیم که در برابر تجاوزگری آنان کوتاه نیاییم.


سعیدی با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله با نفوذ آمریکا در کشور گفت: آنچه مسلم است؛ آمریکا به بهانه‌های مختلف قصد نفوذ همه در انقلاب اسلامی را دارد، نباید مسأله برجام فرصتی برای نفوذ تفکر، سبک زندگی و ایدئولوژی غربی در ایران اسلامی باشد./935/ت302/ج 

ارسال نظرات