۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۹۹۴۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ورود خیران سبب حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انتظار می رود خیرین سلامت سفیران سلامت باشند، گفت: با ورود خیرین سلامت در این حوزه بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نخستین همایش شوراهای خیرین و سازمان های مردم نهاد سلامت لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب از خیرین سلامت به عنوان یک جوشش مبارک و خدمت به همنوعان یاد کرده است.


وی با بیان این که بهترین نعمت خداوند برای مردم نعمت سلامتی است، افزود: حفظ سلامتی واجب شرعی و عقلی است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) عنوان داشت: هر انسانی که سلامت و تندرستی، امنیت، وسعت رزق و روزی، همراه موافق داشتن و رفاه و آسایش نداشته باشد زندگی اش تیره و تار، عقل و روحش آشفته و و دلش همیشه مشغول و گرفتار است.


وی هزینه کردن برای سلامت را موجب شادی مردم و خشنودی خداوند بیان کرد و ادامه داد: ورود خیرین در کار سلامت امری پسندیده و قابل تقدیر است.


نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه اظهار داشت: فعالیت خیرین سلامت استان لرستان در مقایسه با سایر استان ها کمرنگ است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


وی با اشاره به وجود کمبودها و مشکلات در حوزه سلامت بیان کرد: کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، کمبود مراکز درمانی خیریه، وقفی و کمبود تخت بیمارستانی از جمله این مشکلات است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نبود بیمارستان سوانح سوختگی تخصصی جداگانه را از دیگر مشکلات حوزه سلامت عنوان کرد.


وی با تأکید بر این که ورود خیرین در حوزه سلامت در جهت برطرف شدن مشکلات عمده این حوزه بسیار اثرگذار است، اظهار داشت: از خیرین سلامت انتظار می رود سفیران سلامت باشند.


امام جمعه خرم آباد در پایان اظهار امیدواری کرد که طرح تحول نظام سلامت دولت که با جدیت دنبال می شود، ثمربخش بوده و زمینه رفاه و آسایش مردم فراهم شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات