۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۴۹۲
مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

13 آبان روز لگد مال کردن استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین گفت: ضعف آمریکا و دست نشانده‌های آنها در منطقه هر روز نفرت آحاد ملت‌ها بر علیه آنها مشاهده شده و قدرت پوشالی استکبار برای مردم مقاوم و عزتمند ایران، کشورهای اسلامی و مستضعفان جهان بیشتر آشکار شده است.
حجت الاسلام محمد محبي

حجت الاسلام محمد محبی مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت روز 13 آبان گفت: در روز سیزده آبان 58 و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عزت ملی کشور یک باردیگر ثابت شد.

 

حجت الاسلام محبی ادامه داد: این روز که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده امروز به برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم مقاوم و عزتمند جمهوری اسلامی در مقابل استکبار ایستادگی کرده و می‌کند.

 

مسؤول نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور ابراز کرد: عظمت و قدرت جوانان ایرانی باعث شده تا روز به روز خفت و ذلیلی مستکبران جهانی را در منطقه و جهان شاهد باشیم.

 

در 13آبان غرور پوشالی آمریکا شکسته شد

این مسؤول تصریح کرد: ضعف آمریکا و دست نشانده‌های آنها در منطقه هر روز نفرت آحاد ملت‌ها بر علیه آنها مشاهده شده و قدرت پوشالی استکبار برای مردم مقاوم و عزتمند ایران، کشورهای اسلامی و مستضعفان جهان بیشتر آشکار گردیده است.

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: با احیای روحیه استکبار ستیزی و با الهام از نهضت حسینی زمینه پیروزی مستضعفان جهان و تشکیل حکومت عدل جهانی توسط موعود الهی را شاهد خواهیم بود.

 

13 آبان روز لگد مال کردن استکبار جهانی است

این کارشناس دینی اظهار کرد: آمریکا و دست نشانده‌های آنها به فکر تربیت تروریست و داعش در منطقه هستند آنها از هر فرصتی برای آسیب زدن به اسلام و مسلمین استفاده می‌کنند جوانان و نیروهای انقلابی ما باید هوشیار باشند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.

 

وی در پایان با اشاره به الگو پذیری جوانان از شهید فهمیده گفت: جوانان ما باید از شهید فهمیده درس ایثار و وفاداری بگیرند و همیشه پشتیبان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و با حمایت از رهبری دست استکبارگران را از کشور کوتاه کنند./838/302/ب3

ارسال نظرات