۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۵۸۰

محفل ادبی داستان با حضور داستان نویسان استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ محفل ادبی داستان از سلسله محافل ادبی استان قم به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در قم برگزار می شود.
داستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محفل ادبی داستان از سلسله محافل ادبی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ادبیات داستانی بسیج هنرمندان قم، عصر فردا در قم برگزار می‌شود.

 

شایان ذکر است با توجه به حمایت و تفاهم شورای شهر تهران و ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کلیه داستان نویسان ارجمند آثار قابل چاپ خود را  اعم از کوتاه و بلند و یا رمان می توانند جهت چاپ به صورت کتاب و فایل متن خود را ویرایش شده با صفحه آرایی به همراه پرینت متن در جلسات نقد داستان ارایه دهند.

 

همچنین داستان نویسان ارجمندی که بتوانند هرگونه از آثار داستان خود را در سایت های معتبر، کتاب ونشریات به چاپ برسانند و یا از برگزیدگان فراخوان های ادبی باشند با ارایه فایل متن در جلسات نقد داستان تقدیر خواهد شد.

 

لازم به ذکر است علاقه مندان ادبیات داستانی که مایل به حضور در این محفل ادبی می باشند فایل word یا pdf داستان خود را جهت نقد به همراه داشته باشند.

 

گفتنی است این محفل چهارشنبه 13 آبان‌ماه ساعت 15:30 تا 18 در اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم برگزار می شود./1330/ت303/ی

ارسال نظرات