۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۵۸۴
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین:

تروریست ساخته و پرورش یافته دست استکبار است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین با اشاره به اینکه نباید بگذاریم که حمایت‌ آمریکایی‌ها از گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها بر کسی پوشیده بماند، گفت: تروریست ساخته و پرورش یافته دست استکبار جهانی است.
حجت الاسلام علي قابل

حجت‌الاسلام علی قابل رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره روز 13 آبان و سالروز استکبارستیزی گفت: این روز یادآور تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و کشتار جمعی از جوانان این مرز و بوم به دست رژیم سرسپرده پهلوی است.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دارای خوی استکباری است و خود را برتر از دیگران می‌بیند، اظهار کرد: استکبار جهانی همواره با زورگیری و رفتارهای ظالمانه به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین با تاکید بر اینکه ملت ایران هرگز نباید رفتارهای متجاوزانه و ظالمانه استکبار جهانی را فراموش کنند، ابراز کرد: 13 آبان یادآور روح استکبارستیزی در ملت ولایتمدار ایران است.

 

حجت‌السلام قابل با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان به دست دانشجویان و جوانان پیرو خط امام که از ان به عنوان انقلاب دوم یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در طول انقلاب شاهد توطئه‌‌ها و دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه‌جویانه غرب بوده است.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نفوذ دشمن و لزوم هوشیاری مسؤولان گفت: خواص باید با روشنگری‌هایی که دارند جریانات نفوذی و انواع نفوذپذیری‌ها را در جامعه تبیین کنند.

 

ملت ایران همواره مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده‌اند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه تروریست ساخته و پرورش یافته دست استکبار جهانی است، عنوان کرد: نباید بگذاریم که حمایت‌ آمریکایی‌ها از گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها بر کسی پوشیده بماند.

 

این مسؤول با اشاره به نقش اهالی قلم در شناساندن جریان‌های استکباری در جامعه تاکید کرد: ملت ایران همواره مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده و اجازه نداده است که این حکومت استکباری اهداف خود را در منطقه پیاده کند.

 

حجت‌الاسلام قابل با بیان اینکه نباید استکبارستیزی کمرنگ جلوه داده شود، افزود: مکر و حیله آمریکا به ملت ایران ثابت شده است و ملت ایران خوی استکباری آمریکا را در طول تاریخ مشاهده کرده‌اند.

 

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه نمایانگر شکست دشمن است و ملت ایران همواره باید نفرت و انزجار خود را از سلطه‌گران و مستکبران نشان دهند.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین در پایان با بیان اینکه تصور دوستی با آمریکا ساده‌لوحی است، گفت: کشورهای استکباری هرگز دست از دشمنی خود برنمی‌دارند و دشمن به دنبال منافع خود است./955/302/ب3

ارسال نظرات