۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۹۹۵۹۷
حجت الاسلام ذوالنور:

اقدامات استکبار جهانی در منطقه علیه امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: استکبار جهانی از گذشته تاکنون در صدد بوده است وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد و شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهد تا از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
حجت الاسلام ذوالنوري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات ضد اسلامی آمریکا در منطقه گفت: خوی استکباری دولتمردان این کشور موجب شده هر اقدامی علیه منافع ملت ایران و منافع جهان اسلام انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران طومار بزرگی است، گفت: از کودتای 28 مرداد تا کودتاهای مختلف بعد از انقلاب اسلامی را ساماندهی کرده و هدفشان انحراف انقلاب اسلامی از مسیر خود و مسیر حمایت از ملتها است.

 

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه در منطقه نیز آمریکا به دنبال تفرق و تشتت است، گفت: آمریکا دشمنان ما را در منطقه تقویت و رژیم صهیونیستی را در برابر مردم ما و امت اسلامی تقویت می کند و از رژیم های سلطه گر، موروثی و استبدادی که سر سوزنی با دموکراسی رابطه ندارند، مانند آل سعود و آل خلیفه حمایت می کند.

 

وی با اشاره به پیدایش جریان های تکفیری در منطقه گفت: جریان های تکفیری در برابر اسلام اصیل قرار دارند و آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه در پیدایش تکفیریها و حمایت از آنها نقش اساسی ایفا می کنند.

 

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: استکبار جهانی از گذشته تاکنون در صدد بوده است وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد و شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهد تا از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کند./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات