۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۹۹۶۰۹
از سوی آستان قدس رضوی؛

برگزاری آزمون جذب کارشناس پاسخگو به سؤالات شرعی

خبرگزاری رسا ـ آزمون جذب کارشناس پاسخگو به سوالات شرعی از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
ازمون

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آزمون جذب کارشناس پاسخگو به سوالات شرعی روز چهارشنبه 13 آبان ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.

 

وی ساعت برگزاری این آزمون را 12:30 اعلام و اظهار کرد: برای این آزمون بیش از 200 نفر ثبت کرده اند که بیشترین آن ها از دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرسه نواب صفوی هستند.

 

طی فراخوان جذب کارشناس پاسخگو به سوالات شرعی که اول شهریور ماه از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی صورت گرفت،‌ از طلاب و اساتید حوزه علمیه مشهد که سطح 3 حوزه را اتمام کرده اند، ثبت به عمل آمد.

 

افرادی که در آزمون موفق به کسب نمره قبولی شده اند،‌ به مرحله مصاحبه و گزینش معرفی می شوند و پس از کسب امتیاز کافی،‌ برای پاسخگویی به سوالات شرعی چند دوره کامل آموزشی، کارورزی، بدو خدمت و ضمن خدمت را می گذرانند.

 

همچنین افرادی که در تمام مراحل جذب،‌ موفق به اخذ قبولی شوند در سامانه تلفنی 32020، ‌سامانه پیامکی 30002020 و دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی مستقر در حرم مطهر رضوی مشغول خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی می شوند./1308/102/ب1

ارسال نظرات