۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۹۶۱۳

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در لرستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان ماه گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان فردا همزمان با سراسر کشور در شهرستان های استان برگزار می شود.
13 آبان

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان ماه بیان داشت: راهپیمایی 13 آبان ماه جاری، چهارشنبه ساعت 9 صبح در مرکز استان برگزار می شود.


وی افزود: راهپیمایی 13 آبان در شهرستان خرم آباد از میدان شهدا شروع شده و با حرکت به سمت پُل شهدا، سه راه اسدآبادی ادامه دارد.


حجت الاسلام حیات الغیب تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان ماه در مصلای‌الغدیر و با سخنرانی گودرز کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان پایان می یابد.


وی در ادامه با بیان این که راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان بروجرد، ساعت 10 صبح از میدان شهدا شروع می شود، عنوان داشت: این راهپیمایی با حرکت به سمت خیابان تختی و میدان تختی ادامه دارد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: سخنران مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام‌جمعه این شهرستان است.


وی یادآور شد: در شهرستان دورود نیز راهپیمایی 13 آبان ماه ساعت  صبح10 از میدان ولایت تا میدان امام حسین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حقیان، امام‌جمعه شهرستان  دورود انجام می‌شود.


حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه در شهرستان ازنا از میدان راه‌آهن و با با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی برگزار می شود، افزود: این راهپیمایی در شهرستان الیگودرز نیز ساعت 9 از چهارراه شهدا به سمت میدان امام حسین(ع) آغاز می شود و حجت‌الاسلام ارزنده سخنران این مراسم است.


وی افزود: راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان پل‌دختر نیز ساعت 9:30 از میدان شهید بهشتی آغاز و در مسجد جامع این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام سوری، امام جمعه این شهرستان پایان می‌یابد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که راهپیمایی 13 آبان در شهرستان کوهدشت، دلفان، رومشکان و سلسله ساعت 10 صبح آغاز می شود، اظهار داشت: سخنران این مراسم ائمه جماعات شهرستان ها هستند./9459/303/ب1

ارسال نظرات