۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۹۹۶۳۵
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا:

حضور مردم در صحنه‌های حمایت از انقلاب سبب ناامیدی دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا 13 آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می شود.
13 آبان

حجت الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 آبان؛ یادآور روحیه استکبار ستیزی مردم ایران است.

 

وی یوم الله 13 آبان ماه روز بلند شدن فریاد مرگ بر آمریکا بیان کرد و افزود: ملت ایران در این روز بزرگ تاریخی با فریادهای خویش نفرت و انزجار خود از مستکبران جهان را به دنیا اعلام می کنند.

 

حجت الاسلام بیاتیان در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون انقلاب و راهپیمایی ها اظهار داشت: ملت غیور ایران با حضور خود پشتوانه ولایت بودن و دشمنی همیشگی خویش را با استکبار و استعمار جهانی که در رأس آن آمریکای خائن قرار دارد، ثابت می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به روحیه بارز امام خمینی(ره) در امر استکبار ستیزی عنوان داشت: امروز نیز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، ملت ایران و پیرو خط امام راحل همواره روحیه استکبار ستیزی را به رخ جهانیان می کشانند.

 

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون انقلاب ادامه داد: این حضور همواره زمینه های نامیدی دشمن را فراهم می کند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تمام گرفتاری جهان اسلام به خاطر وجود آمریکا است و برای رسیدن به منافع خویش دست به هرکاری می زند.

 

وی با بیان این که در دنیای امروز نیز با وجود شکل گیری توافق هسته ای نباید به به آمریکا اعتماد کرد، اظهار داشت: تاریخ برای ما ثابت کرده است که این کشور فقط به فکر منافع خویش است.

 

وجود رهبری بابصیرت و تیزبین دسیسه های دشمن را خنثی می کند

حجت الاسلام بیاتیان خاطرنشان کرد: با وجود رهبری آگاه و با بصیرت و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود.

 

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن و تلاش برای نفوذ فرهنگی در کشور عنوان کرد: انتظار می رود نهادهای فرهنگی و مرتبط برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری لازم داشته باشند.

 

رییس تبلیغات اسلامی ازنا تبیین و ترویج آموزه های دینی و گسترش برنامه های فرهنگی مؤثر و اثرگذار بر روحیه جوانان و نوجوانان را مهم ترین عامل در جهت خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن بیان کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات