۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۶۵۹
رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران:

13 آبان الگوی ارزشمند استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با بیان این که 13 آبان الگوی ارزشمند استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: این روز صحنه تقابل حق و باطل و پیام مهم و گرانقدر آن مبارزه با استکبار جهانی است که به نحوی شایسته به نمایش گذاشته شد.
رييس دانشکده علوم قرآني مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران، امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که در سالن اجتماعات آیت الله محمدتقی آملی دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهارداشت: ماه محرم فرصت خوبی برای تعالی و تکامل انسان است که ضرورت دارد از برنامه های مختلف در راستای تهذیب نفس و خودسازی بهره گیری کنیم.


وی خاطرنشان کرد: انسان می تواند از فرصت های موجود به منظور تقرب الی الله و تمسک به سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) استفاده کند که ثمرات و برکات ارزشمندی برای انسان دارد.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که ضرورت دارد به نحوی شایسته بزرگ داشته شود، بیان داشت: وقایع مهمی در این روز اتفاق افتاده است که باید به نحوی شایسته و درست تبیین شود.


رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران تصریح کرد: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید  در راستای بازخوانی و پاسداشت آن قدم های ارزنده ای صورت گیرد که دانشجویان می توانند در این راستا پیشگام باشند.


وی ادامه داد: در 13 آبان سه حادثه مهم تبعید امام خمینی(ره) از قم به ترکیه در سال 42، تظاهرات دانش آموزان و مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 است که وقایع مهمی در این رقم خورده است.


حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دانشجویان نظام اسلامی در روز 13 آبان نه تنها سفارت آمریکا در ایران را بستند، بلکه دست استکبار را از ایران اسلامی جدا کردند که این‌ها درسی برای همه ملت است.


رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با بیان این که 13 آبان الگوی ارزشمند استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: این روز صحنه تقابل حق و باطل و پیام مهم و گرانقدر آن مبارزه با استکبار جهانی است که به نحوی شایسته به نمایش گذاشته شد.


وی ادامه داد: ایادی استکباری همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته‌های خود هستند و تلاش دارند از فرصت‌های مختلف در راستای منافع خویش بهره برداری کنند.


حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که بصیرت‌محوری رمز تعالی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری می‌تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمند و والایی قرار دهد که ضرورت دارد از آن بهره گیری خوبی صورت گیرد.


رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که باید از وقایع مختلف و حساس طول نظام اسلامی الگوگیری و درس آموزی شایسته ای انجام شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات