۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۹۹۶۸۲

بازدید مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران از مؤسسه تبیان

خبرگزاری رسا ـ مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران از مؤسسه فرهنگی تبیان بازدید کردند و با مسؤولان این مؤسسه به گفت‌وگو نشستند.
ديدار مدير و معاونان حوزه‌هاي علميه خواهران از مؤسسه تبيان

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران از مؤسسه فرهنگی تبیان دیدار و با مسؤولان این مؤسسه گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این موسسه گفت: موسسه تبیان یکی از مراکز تولید داده‌های مطلوب است که برخی از محتوای ارائه‌شده آن عمومی و برخی تخصصی است.

 

وی با بیان اینکه پایگاه اینترنتی این موسسه از ابتدا تاکنون 8میلیارد نوبت بازدید شده است، اضافه کرد: تولید نرم‌افزارهای مختلف مبتنی بر رایانه و موبایل از جمله اقدامات دیگر این موسسه بوده است.

 

مدیرعامل موسسه تبیان بخش کودک، نوجوان و آموزش را از جمله بخش‌های دیگر این موسسه ذکر کرد و ادامه داد: پایگاه اینترنتی مؤسسه تبیان هزاران جلسه درس مراجع معظم تقلید را به عموم مردم عرضه کرده است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه اجتماعی تبیان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن موبایل این نرم‌افزار هم ایجاد شده و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

حجت‌الاسلام آقامیری با بیان اینکه موسسه تبیان پیشنهاد راه‌اندازی شبکه اجتماعی بین‌المللی اسلامی را ارائه کرده است، یادآور شد: این شبکه می‌تواند مخاطبان بسیاری را در کشورهای اسلامی به خود جذب کند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح همسان‌گزینی از سوی موسسه تبیان اظهار کرد: این طرح با هدف احیای سنت حسنه وساطت در ازدواج راه‌اندازی شده است و تاکنون 18هزار و 300 نفر در بانک اطلاعاتی آن ثبت شده‌اند.

 

مدیرعامل مؤسسه تبیان در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران به لحاظ فنی و فناوری در حوزه و دانشگاه پیشرو است، افزود: زنان از حوزه‌های مورد علاقه مجامع بین‌المللی است و اینکه مخاطبان یک مجموعه زنان باشند، بسیار حائز اهمیت است./998/د102/ی

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات