۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۹۹۷۲۰

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز را اعلام کرد.
13 آبان

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: یوم الله 13 آبان یادآور سه واقعۀ مهم و تاریخ ساز، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران از سوی گارد ارتش رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می باشد که با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.


وی با بیان این‌که تظاهرات مردم شهیدپرور تبریز از ساعت 9:30 صبح از مسیرهای مشخص به سمت محل تجمع(میدان نماز) شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسیر شماره یک:  چهار راه شهید بهشتی(منصور سابق)- میدان ساعت - ارتش شمالی - میدان شهدا- میدان نماز و مسیر شماره دو: میدان قونقا- چهارراه شریعتی- خیابان فردوسی - میدان نماز خواهد بود.


به گفته مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مسیر شماره سه راهپیمایی 13 آبان در تبریز از پل قاری آغاز و به میدان دانشسرا، میدان شهدا و میدان نماز ختم خواهد شد، ضمن این‌که مسیر شماره چهار خیابان شهید مدنی(دارائی جدید و قدیم) - خیابان جمهوری اسلامی - میدان نماز است.


حجت الاسلام تقی زاده از عموم اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده و پرشور در تظاهرات استکبارستیز این روز، پاسخ قاطعی به یاوه گویی های دشمنان اسلام و ایران بدهند و گفت: مردم ایران در ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه قوی تراز قبل در آحاد مختلف جامعه ایران وجود دارد.


وی با بیان این‌که روحیه استکبارستیزی ملت ایران در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان انتشار یافته، مورد پذیرش قرار گرفته و نهادینه شده است، افزود: امسال بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار می شود که استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با توطئه ها و دسیسه ها و تهدیدها و زیاده خواهی های خود خیال نفوذ دوباره بر کشور اسلامی را دارد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی ملت ایران به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی همراه با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، بار دیگر تأکیدی بر مواضع انقلابی نظام اسلامی ایران علیه آمریکا و استکبار است.


حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر این‌که آمریکا همان استکبار مطلق است، افزود: مردم با شرکت گسترده در تظاهرات یوم الله سیزدهم آبان با قامتی استوار اعلام خواهند کرد که آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت ایران و بلکه دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است و تا آمریکا و استکبار و سلطه وجود دارد، راه مقاومت و ایستادگی و مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد./935/302/ب2

ارسال نظرات