۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۹۹۷۵۷

راهپیمایی 13 آبان در 23 نقطه استان قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ راهپیایی 13 آبان، روز استکبار‌ستزی هم‌زمان با سراسر کشور در 23 نقطه از شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در 23 نقطه از شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

 

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان نیز به تفکیک شهرستان‌های استان قزوین اعلام شده است.

 

راهپیمایی 13 آبان در شهر قزوین در خیابان شهدای این شهر برگزار و مردم فرهیخته و ولایت‌مدار قزوین شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 

این مراسم در 5 نقطه از شهرستان آوج شامل آبگرم، شهیدآباد، روستای اردلان، روستای کلنجین و در شهرستان آوج از مسجد امام علی(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

 

راهپیمایی 13 آبان در شهرستان تاکستان از میدان 15 خرداد تا مقابل شهرداری و در شهرهای ضیاءآباد، خرمدشت، اسفرورین نیز با حضور مردم ولایت‌مدار انجام می‌شود.

 

مردم شهرستان البرز نیز خشم و انزجار خود را  از جنایات آمریکا در 5 نقطه از این شهرستان شامل شهر الوند، محمدیه، بیدستان، شریف آباد، حصار خروان اعلام می‌کنند.

 

مردم شهرستان آبیک در راهپیمایی 13 آبان در مسیر مدارس تا گلزار شهدای گمنام حضور پیدا می‌کنند.

 

شهرستان بویین‌زهرا، دانسفهان، شهر اقبالیه، طارم، شهر محمودآباد، رازمیان و شهر محمودآباد از دیگر نقاط راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در استان قزوین است.

 

بنابر این گزارش، ساعت شروع راهپیمایی 13 آبان صبح فردا از 9 صبح در خیابان شهدا قزوین هم‌زمان با تمامی شهرستان‌های استان خواهد شد.

 

لازم به ذکر است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم استان خواسته است تا در راهپیمایی باشکوه 13 آبان شرکت کنند./955/203/ب1

ارسال نظرات