۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۹۹۷۷۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، آمریکا و فریب خوردگان داخلی را مأیوس می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 13 آبان امید آمریکا و فریب خوردگان داخلی را به یأس بدل می کنند.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با تشریح مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرهای مختلف استان، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز ملی استکبارستیزی صبح فردا در 22 نقطه شهری خراسان شمالی با شرکت اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم محوری گرامیداشت یوم الله 13 آبان در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 9 صبح از محل میدان شهید بهشتی آغاز می شود، افزود: این مراسم راهپیمایی و تظاهرات از میدان شهید بهشتی تا میدان حضرت قائم(عج) بجنورد ادامه داشته و پس از آن در این محل آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در جمع راهپیمایان سخنرانی می کند.

 

به گفته حجت الاسلام سالاری این مراسم در آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل چهارراه شهرداری آغاز شده و سخنران آن نیز حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه مانه و سملقان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 13 آبان در شیروان از ساعت 9 صبح از محل چهارراه قائم(عج) با سخنرانی حجت الاسلام محمود عزیزی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان و در اسفراین نیز از همین ساعت از محل میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه این شهر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: این مراسم در جاجرم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، فاروج ساعت 9 صبح از مقابل مسجد آل یاسین با سخنرانی حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اواف و امور خیریه، گرمه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان ارشاد با سخنرانی حجت الاسلام تاتاری، امام جمعه گرمه و در شهر راز مرکز شهرستان راز و جرگلان نیز از همین ساعت از محل میدان معلم با سخنرانی حجت الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه راز برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: سیزدهم آبان امسال شرایط ویژه ای دارد زیرا هم کشورهای منطقه در شرایط حساسی هستند و هم راهپیمایی این روز نخستین راهپیمایی مردم پس از توافق و تأیید برجام است و آمریکایی ها نیز خواستار حذف شعار «مرگ بر آمریکا» در تظاهرات های ملت ایران شده اند.

 

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: افزون بر آمریکا، برخی فریب خوردگان داخلی نیز خواستار پایان شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی شده اند اما فردا مردم با حضور پرشور در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 13 آبان امید آمریکا و فریب خوردگان داخلی را به یأس بدل می کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین برخی افراد به ظاهر متدین و روحانی نما، معصومانی چون امام حسین(ع) را به مذاکره و دست دادن با دشمن متهم می کنند و خود را ادامه دهنده راه ائمه معصوم می دانند اما مردم ایران اسلامی در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله سیزدهم آبان، به افرادی که امام حسین (ع) را متهم به مذاکره با دشمن و گذشتن از اصول می کنند، جواب دندان‌شکنی می دهند.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: دشمنان گمان می کنند پس از برجام دین ملت ما در گرو نان آنها است اما کور خوانده اند چرا که اگر چنین بود این ملت شهید نمی دادند و تحریم ها را تحمل نمی کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: ملت ایران وقتی صحبت از غرور ملی و حمایت از اصول انقلاب و نظام اسلامی است با تمام قوا به صحنه می آیند و این مهم را بار دیگر در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبارستیزی به نمایش می گذارند./9314/302/ب1

ارسال نظرات