۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۷۸۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

قدرت انقلاب اسلامی از هر زمانی بیشتر شده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه نیروی پاسداران با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی از هر زمانی بیشتر و قوی تر شده است، گفت: امروز حتی دشمن قدرت ما را قبول دارد اما برخی این قدرت را انکار می کنند.
سردار فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم «راهپیمایی فصلی نو از مبارزه» که به مناسبت فرارسیدن روز 13 آبان بعدازظهر امروز سه شنبه 12 آبان ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با اشاره به برنامه دافوس که در کشور سویس برگزار شده بود، گفت: کسینجر در این مراسم درباره ایران می گوید که ما 34 سال منتظریم با یک دولت در ایران طرف باشیم اما با یک انقلاب مواجه هستیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر سرلوحه قرار دادن انقلاب اسلامی در مذاکرات، گفت: برخی مدعی این هستند که در مذاکرات حواسشان جمع است، در زمان دولت بازرگان وقتی لانه جاسوسی تسخیر شد بازرگان استعفاء داد و امام (ره) هم استعفای او را قبول کرد چرا که بازرگان اعتقادی بر روند ادامه و حفظ انقلاب نداشت.

 

وی با بیان اینکه امام (ره) انقلاب اسلامی را مهم تر از قیام 15 خرداد می دانستند، گفت: امام (ره) هیچ فرصتی را در سال 42 از دست ندادند و به صورت علنی مخالفت خود را علیه جبهه شیطان و کفر نشان دادند، از همه فرصت ها استفاده کردند و سرانجام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

سردار فدوی با بیان اینکه مردم یکپارچه پشت سر امام (ره) بودند و برای همین پایه و ریشه انقلاب از بین نرفت، عنوان کرد: امام (ره) و مردم در یک راستا حرکت می کردند، طبق وعده الهی انقلاب پیروز و قانون اساسی در کشور وضع شد و نظریات امام (ره) تجلی یافت.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر اهمیت به قانون اساسی، گفت: باید بر مبنای قانون اساسی حرکت کرد اگر قانون اساسی را قبول نداشته باشیم مبانی کار به درستی پیش نمی رود، در قرآن کریم آمده است که یکی از چیزی هایی که انسان را در مقابل پل صراط حفظ می کند امانتداری است، اگر قبول مسؤولیت نمی کردیم مشکل به وجود می آمد چیزی که در برابر آن قسم یاد کردیم در برابر آن مسوول هستیم.

 

 وی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی از هر زمانی بیشتر و قوی تر شده است، خاطرنشان کرد: امروز حتی دشمن قدرت ما را قبول دارد اما برخی این قدرت را انکار می کنند آمریکایی ها بر اساس اهداف و منافع خودشان که حیاتی است اقدام می کنند بنابراین اگر طبق روال انقلاب اسلامی ادامه بدهیم پیروز خواهیم ماند و به قدرت انقلاب اسلامی اضافه خواهد شد.

 

سردار فدوی با تأکید بر اینکه پارامترهای قدرت با چند سال پیش قابل قیاس نیست، گفت: موارد امنیتی، نظامی و سیاسی بسیار مهم برای بازدارنگی دشمن است، مبنای اصلی بازدارندگی بر این است که ابتدا دشمن باید قدرت شما را بپذیرد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به منافع اش با همه توان با ناوش در خلیج فارس حضور می یابد، گفت: قدرت نظامی آمریکا دریا پایه است، خلیج فارس استثنایی ترین نقطه دنیا است و در اسنادی آمده است که خلیج فارس تنها جایی است که آمریکا جایی برای پدافند در آن دارد، در غیر این صورت مجبور به عقب نشینی به سرزمین خودشان هستند و این بزرگ ترین نقطه ضعف آمریکا است.

 

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی سپاه در سال 66 در خلیج فارس، گفت: آمریکایی ها سه ماه قبل از حضور ما وارد شده بودند در آن زمان قیمت نفت کم تر از شش دلار بود اما ملت ما خم به ابرو نیاورد، آمریکایی ها بر اساس تفکرات لیرالیستی به دنبال تصویر سازی منافع خود هستند در حالی که در باور اسلام این تصورسازی برای رسیدن به پیشرفت برمبنای حق است./818/202/ب1

ارسال نظرات