۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۹۹۷۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

13 آبان تبلور استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 13 آبان تبلور استکبار ستیزی و عزت خواهی ملت ایران است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: روز 13 آبان تبلور ظلم‌ستیزی و عزت‌خواهی ملت ایران و لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر حسینی خود با فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار است تا آمادگی خود را برای ایجاد سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان به ویژه آمریکا اعلام کنند.

 

وی افزود: روز 13 آبان حامل پیام جهانی انقلاب اسلامی یعنی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و نشانه رفتن به مصداق عینی استکبار یعنی آمریکای جنایتکار است، استکبار ستیزی از آن جهت یک وظیفه و انسانی در دین مبین اسلام و هدایت قرآنی است که بهترین شیوه برای پیگیری صلح و امنیت جهان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تظاهرات میلیونی ملت ایران در روز 13 آبان را یادآوری جنایت های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا دانست و تصریح کرد: چه کسی می تواند منکر خباثت آمریکایی‌ها در منطقه باشد، و همه اختلافات و درگیرهای مختلف در کشورهای منطقه حاصل مداخله فتنه انگیز ایالات متحده آمریکا است.

 

وی با بیان این‌که آمریکا دشمنی آشکار برای ملت ایران و مسلمانان جهان است، افزود: خصلت تجاوزگری و زیاده طلبی و سیاست‌های استکباری آمریکا همچون سال‌های گذشته پا برجا است و باید با عدم اطمینان و اعتماد به آمریکا بنگریم و مراقب باشیم که در برابر تجاوزگری آنان کوتاه نیاییم.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه تصریح کرد: مصداق بارز ظلم و استکبار در دوران فعلی دولت آمریکا است که طبق آیات قرآن باید عزتمندانه در مقابل ظالم بایستیم؛ وقتی دشمن نتوانست از طریق نظامی و سیاسی سلطه و نفوذ کند به تهاجم فرهنگی روی آورد و به شدت قصد دارد اعتقادات ملت ما را سست کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، 13 آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه و با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: تمام گرفتاری جهان اسلام به خاطر وجود آمریکا است و برای رسیدن به منافع خویش دست به هرکاری می زند که نمونه آن را در کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام شکریان تاکید کرد: با وجود رهبری آگاه و با بصیرت و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سوی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت شهید پرور دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، 13آبان را نماد استکبار ستیزی ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: 13آبان سالروزمبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمان های امام راحل و ولایت، روز ذلت و خورای آمریگای جنایتکار و روز در هم شکستن ابهت ایالات متحده آمریکا و روز اتحاد و همدلی مردم ایران علیه نظام سلطه است.

 

وی با بیان این که «مرگ بر آمریکا همچنان شعار محوری ملت ایران علیه آمریکایی ها است، تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه فریب لبخند های فریبنده آمریکایی ها را نخواهند خورد، چون تاریخ آمریکا علیه ملت ایران همواره با جنایت و توطئه همراه بوده است./950/302/ب3

ارسال نظرات