۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۷۹۹
مدیرکل اوقاف اردبیل:

13 آبان آزمون بزرگ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه 13 آبان برای ملت ایران و آزادیخواهان جهان ماندگار و الهام‌بخش است، گفت: 13 آبان آزمون بزرگ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و تقویت روحیه ایستادگی و ارزشی است.
حجت الاسلام قيامي، مدير کل اوقاف اردبيل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، عصر امروز در آستانه 13 آبان و در نشست با مسؤولان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه اردبیل با اشاره به همزمانی 13 آبان امسال با چهلمین روز درگذشت حجاج ایرانی در حادثه منا اظهار داشت: مردم استان اردبیل با نقش آفرینی خود در این روز، استکبارستیزی را به همه جهانیان و دولت آل سعود اعلام می دارد و از همه دولت مردان و مسئولین در مقاطع مختلف مدیریتی خواستار پیگیری این فاجعه تاسف بار است.

 

وی با بیان اینکه  13 آبان برگ‌ زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ و سرفراز ایران است، افزود: هدایت جامعه ایران به سوی اسلام نخستین و تقویت روحیه استکبار ستیزی از اصلی ترین شاخص های قیام امام خمینی (ره) است.

 

حجت الاسلام قیامی، تصریح کرد: در این روز جوانانی که فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند توانستند لانه جاسوسی این کشور استکباری را تسخیر کنند و توطئه های استکبار را در آن زمان بخشکانند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه 13 آبان برای ملت ایران و آزادیخواهان جهان ماندگار و الهام‌بخش است، یادآور شد: این اتفاق نقطه آغاز تقابل نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار بود.

 

حجت الاسلام قیامی، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت امام‌ خمینی (ره) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح‌ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه کردن مبالغ هنگفت درصدد ریشه‌‌کن کردن جمهوری اسلامی بوده‌اند که به فضل خداوند و حضور با بصیرت مردم در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران نسبت به آمریکا و استحکام هر چه بیشتر شعار «مرگ بر آمریکا» بر جای نگذاشته است.

 

این مسؤول ادامه داد: به رغم زنجیره توطئه‌ها و سناریوهای کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست‌های غاصب علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده است .

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، بیان کرد: 13 آبان آزمون بزرگ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و تقویت روحیه ایستادگی و ارزشی است.

 

حجت الاسلام قیامی از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه دارالارشاد اردبیل خواست در مراسم‌هایی که به این مناسبت در سطح استان برگزار می‌شود حضور پرشکوه و دشمن‌شکنی را از خود به نمایش بگذارند./937/202/ب1

ارسال نظرات