۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۸۱۷
کارشناس مسائل سیاسی:

فراموشی 13 آبان سبب تسلط دشمن بر ما می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی روزهای بسیار مهمی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است روز 13 آبان به عنوان روز مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی است که هیچگاه نباید فراموش شود.
علي اصغر رجايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی اصغر رجایی کارشناس مسائل سیاسی سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز 12 آبان روز ‹‹ایثار و شهادت کاشان›› در مسجد المهدی ناجی آباد کاشان، گفت: امروز وظیفه همه ما این است که پیش از فرا رسیدن روز 13 با صدای رسا فریاد بزنیم و به مردم اعلام کنیم روز 13 آبان چه روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از روزهای بسیار مهمی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است روز 13 آبان به عنوان روز مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی است که هیچگاه نباید فراموش شود ابراز کرد: اهمیت روز 13 آبان باید برای نسل نوجوان و جوان بیان شود و برای دیگران تجدید خاطره شود که در تاریخ انقلاب اسلامی، سالها، ماه‌ها و روزهای انقلاب اسلامی چه رخدادهای بزرگی به ثبت رسیده است.  

 

رجایی با متذکرشدن خطر فراموش کردن تاریخ انقلاب اسلامی یاد آور شد: چنانچه رخدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی به دست فراموشی سپرده شود و از آن غفلت کنیم دوباره دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

 

وی با تأکید بر هوشیاری و آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی گفت: یکی از روزهایی که هیچگاه نباید فراموش شود روز 13 آبان، روز مرگ آمریکا و روز استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به رخدادهای مهم روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله حمله نیروهای ستم شاهی به دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و شهادت 56 دانشجو و تعداد زیادی مجروح و نام گذاری این روز به نام روز دانش آموز، شهادت محمد حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله ای که به خود نارجک بست و  خود به زیر تانک عراقی انداخت و تسخیر سفارت آمریکا و  لانه جاسوسی آمریکا در تهران از سوی دانشجویان پیرو خط امام که امام از این حرکت دانشجویان به عنوان انقلاب دوم یاد کرد را از جمله رخداد مهم 13 آبان اعلام کرد.   

 

رجایی یاد آورشد: افرادی که امروز می خواهند برای آمریکایی ها در ایران فرش قرمز پهن کنند برخی از آنها افراد ضد انقلاب و یا منافق هستند که منافقان بدترین دشمنان انقلاب اسلامی ایران هستند که در همه جا و در همه برنامه های ملی و مذهبی با آرم اسلام حضور دارند که برای شناخت آنها باید بصیرت داشت.   

 

به گفته وی، منافقین انقلاب اسلامی طی سالهای انقلاب اسلامی بیش از 17 هزار نفر را در ترور ها به شهادت رسانیدند و بعد از پذیرش از قعطنامه در چندین عملیات بر علیه ایران شرکت داشتند که عملیات مرصاد که منجر به کشته شدن 5 هزار نفر از منافقین شد یکی از آن عملیات ها بود.

 

وی یاد آور شد: از آنجائی که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و مردمی بود و برای به ثمر نشستن آن خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده بود و رژیم دو هزار و500 ساله ستم شاهی را در ایران ساقط کرده بود خدا کمک و توطئه آمریکا برای آزادی جاسوسان آمریکایی در تهران با به حرکت درآمدن شن های طبس سبب شد تا هلی‌کوپترها و هواپیماهای آمریکایی به یکدیگر برخورد کردند و نابود شوند و در توطئه خود برای آزادی جاسوسان آمریکایی شکست سنگینی را متحمل شوند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ورود هواپیماها و هلی کوپترهای آمریکا به ایران از روی ناو آمریکا در خلیج فارس با کمک، هدایت و هماهنگی منافقین بود.

 

رجایی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز 12 آبان به نام روز ‹‹ایثار و شهادت کاشان›› گفت: 12 آبان ماه سال 73 در کاشان 96 شهید تازه تفحص شده بردوش مردم کاشان تشیع شد تا روز 12 آبان به عنوان روز ‹‹ایثار و شهادت کاشان›› نامگذاری شود./1307/202/ب1

ارسال نظرات