۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۹۹۸۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

13 آبان نمونه بارز استکبار ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، 13 آبان را نمادی از استکبار ستیزی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه های دینی و اندیشه های مکتب اهل بیت (ع) شکل گرفته و مجوزی برای سازش با استکبار ندارد.
مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان

حجت الاسلام سید شکرالله زندوی مدیرکل تبلبغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، استکبار ستیزی را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران خواند که این انقلاب را از دیگر انقلاب ها متمایز می کند.

 

وی افزود: از آنجایی که این انقلاب براساس آموزه های دینی شکل گرفته، پس اندیشه های مکتب اهل بیت (ع) مجوزی برای سازش با استکبار ندارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تصریح کرد: با رجوع به قرآن درمی یابیم که پیامبران الهی علاوه بر دعوت مردم به عبودیت پروردگار، مبارزه با استکبار نیز از وظایف خود می دانستند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: امروزه آمریکای جهان خوار و رژیم های وابسته به آن نماد استکبار در جهان است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و هر روز در گوشه ای از جهان به فساد، خونریزی، قتل و کشتار دست می زنند.

 

حجت الاسلام زندوی جنایت هایی که امروز در خاورمیانه رخ می دهد را نشأت گرفته از توطئه های آمریکا و مزدورانش دانست و تصریح کرد: گروه های تکفیری، القاعده، داعش و دیگر جریان های انحرافی که با نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند و منطقه را نا امن و دست به خونریز ی می زنند همه و همه دست پرورده استکبار هستند.

 

وی ابراز داشت: آوارگی و ویرانی، کشتار در فلسطین، بمباران های آل سعود در یمن و جنایت های کم سابقه ای که در سوریه، لیبی، اتفاق می افتد بدون چراغ سبز وحمایت  آمریکا صورت نمی گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: اگر امروز استکبار جهانی برعلیه ما توطئه، تحریم و تهدید می کند بخاطر روحیه ای است که مقام معظم رهبری در بین مردم ایجاد کرده اند.

 

وی با بیان اینکه وحدت بین مسؤولان می تواند به وحدت بین مردم منجر شود گفت: اتحاد و همدلی بین مردم از ضروریات امر است که دشمن تلاش می کند از طریق اختلاف اعم از اختلاف قومی، مذهبی و سیاسی بین مردم ما شکاف ایجاد کنند بنابراین همه دلسوزان نظام باید تلاش کنند تا از نفوذ دشمن در این زمینه جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام زندوی، با بیان اینکه با مستکبران زورگو باید با زبان خودشان حرف زد بیان کرد: در زمینه های نظامی به اقتدار و بازدارندگی بالایی دست یابیم که دشمن اجازه کوچک ترین تعرض و تهدید را به خود ندهد.

 

وی با بیان اینکه امروز در زمینه های نظامی به دستاورد های چشمگیری دست یافته ایم تاکید کرد: باید به فکر افزایش و توانمندسازی در این زمینه باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از تحریم اقتصادی بعنوان یکی از حربه های دشمن برای به زانو در آوردن دولت و ملت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: آن کشورهایی توان مقابله با این حرکت های شکننده دارند که اقتصادی پویا وبا ثبات داشته باشند که امروزه راه رسیدن به این اقتصاد همان اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بارها و بارها بر آن تاکید کرده اند.

 

وی ابراز داشت: تحریم های ظالمانه نشان داد که اقتصاد ما یک اقتصاد ناپایدار و حبابی است حال که ضعف خودمان را در زمینه اقتصادی شناخته ایم باید با برنامه ریزی به استقلال اقتصادی فکر کنیم.

 

حجت الاسلام زندوی، با تاکید بر اینکه با فعال کردن تولید در زمینه های مختلف باید از واردات بی رویه جلوگیری کنیم ابراز داشت: به دنبال واردات علاوه بر صرف ارز کشور و ویرانی فضای کار و اشتغال و نابودی تولید ملی فرهنگ بیگانه را بر خود تحمیل کرده ایم خواسته یا ناخواسته فرهنگ منحط آنها را در کشور خود نهادینه کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه راه مبارزه فقط شعار نیست گفت: اقتدار رمز سربلندی و توانمندی بزرگترین بازدارنده در برابر تهدید ها و تجاوز ها است در عین حال نباید از تعامل با دنیا غافل ماند و باید از طریق یک دیپلماسی قوی از ظرفیت های آنان در زمینه سیاسی واقتصادی استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اجازه نفوذ و دست درازی به فرهنگ و ارزش ها را به دشمن نمی دهیم تصریح کرد: دشمن با در اختیار داشتن رسانه ها می تواند بدبینی جهانی نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و راه جلوگیری از این بدبینی ها خنثی کردن تبلیغات دشمن و تعامل سازنده با دیگر کشورها و بیان دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران است./851/301/ب3

ارسال نظرات