۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۸۷۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی با اشاره به این که 13 آبان ادامه بیداری و هوشیاری ملت ایران است، گفت: 13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر کشور اسلامی است.
آيت الله سيد علي شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه سه شنبه(12 آبان ماه) در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در مسجد آیت الله شفیعی اهواز برگزار شد، با اشاره به این که روز 13 آبان ماه در اول انقلاب اسلامی، لانه جاسوسی آمریکا به عنوان سفارت این کشور در تهران تسخیر شد، ابراز داشت: این لانه به تصرف دانشجویان پیرو خط امام درآمد که امام خمینی(ره) در این راستا فرمودند که انقلاب بزرگ تر از انقلاب اول رخ داد.

 

آیت الله شفیعی گفت: 13 آبان ادامه بیداری و هوشیاری ملت ایران است و این مردم در مقابل ترفندهای آمریکا به نحو احسن استفاده می کند و ما امیدواریم هر کسی حداکثر استفاده را ببرد.

 

این مقام مسؤول افزود: با این کار بصیرت بالا رفته و دشمن بیش از پیش شناخته می شود؛ 13 آبان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی انجام می شود؛ این روز باید گرامی و به مسلمانان ایران تبریک گفته شود.

 

وی با اشاره به این که 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر کشور اسلامی است، خاطرنشان کرد: این روز به عنوان روز استکبار ستیزی نام گرفته و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در روز گذشته گویای اسرار و حقایق و رموزی است که هر انسان آزادی خواه باید به آنها توجه داشته باشد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  مذهبی بودن جهاد شاید از هر جهت دیگری قوی تر و برنده تر باشد./9453/203/ب3

ارسال نظرات