۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۹۹۸۹۷
آیت‌الله خاتمی در گفت وگو با خبرنگاران:

افتخار می کنیم دشمن آمریکا هستیم/ تا آخر ایستاده ایم

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله خاتمی در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در قم گفت: ‌ما افتخار می کنیم دشمن آمریکا هستیم و تا آخر ایستاده ایم و ملت خوب ما 36 سال هزینه را به جان خریده اند بازهم برای رسیدن به مقصد عالی هزینه ها را می پذیرند.
افتخار می کنیم دشمن آمریکا هستیم/ تا آخر ایستاده ایم آيت الله خاتمي آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در قم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پر شور مردم به ویژه نسل های جوان انقلاب در صحنه گفت: فرهنگ انقلاب فرهنگی عمیق و ماندگار است.


وی افزود: این فرهنگ با جا به جا شدن نسل ها تغییر نخواهد کرد، الحمدلله نسل دوم و سوم انقلاب با همان شکوه و نشاط نسل اول در صحنه حضور دارند و از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از کسانی که مشکلات کشور را به استکبار ستیزی ربط می دهند، اظهار داشت: پای علم دین ایستادن هزینه دارد و آنها که دین مدار هستند هزینه را به جان می خرند.


وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم دشمن آمریکا هستیم و تا آخر ایستاده ایم و ملت خوب ما 36 سال هزینه را به جان خریده اند بازهم برای رسیدن به مقصد عالی هزینه ها را می پذیرند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات