۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۹۹۹۱۷
امام جمعه آبیک:

13 آبان ابهت پوشالی استکبار جهانی را شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبیک گفت: آمریکا همیشه شیطان بزرگ است و خواهد بود، بنابراین عالی‌ترین شعار علیه آمریکا که از عمق جان‌ها بر می‌خیزد و با فطرت انسان هم سازگار بوده، شعار مرگ بر آمریکا است.
حجت الاسلام ابوتراب موسوي

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: 13 آبان 43 یادآور اعتراض امام خمینی(ره) نسبت به کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه است.

امام جمعه شهر آبیک آمریکا را در رأس استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: اتحاد، انسجام ملی، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و توکل کردن به خدای متعال سبب شده آمریکا نتواند نقشه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی پیاده کند.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: تحکیم انقلاب اسلامی، وحدت و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف سبب شده آمریکا همواره ناامید شود.

13 آبان ابهت پوشالی استکبار جهانی را شکست

این کارشناس حوزوی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا امروز به یک شعار منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده چراکه این شعار نفی شیطان و دشمن است.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: حربه‌های بسیاری برای نفی شیطان و دشمن نظام اسلامی وجود دارد که کاری‌ترین و عصبانی‌کننده‌ترین حربه علیه شیطان بزرگ شعار مرگ بر آمریکا است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا نقشه‌های بسیاری را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی انجام دادند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: آمریکا همیشه شیطان بزرگ است و خواهد بود بنابراین عالی‌ترین شعار علیه آمریکا که از عمق جان‌ها بر می‌خیزد و با فطرت انسان هم سازگار است، شعار مرگ بر آمریکا است.

این کارشناس حوزوی اظهار کرد: ما هیچ مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها نداریم، آمریکا مذاکره نمی‌خواهد بلکه هدفش این است که رییس و بقیه مطیع باشند، نظام اسلامی هیچ گاه زیر بار زور و تسلیم آمریکا نمی‌رود.

امام جمعه آبیک در پایان گفت: مذاکره طرفینی با حفظ عزت قابل انجام است ولی آمریکا هدفش از مذاکره تسلیم شدن ایران در برابر دستوراتش است که دیگر مذاکره با این شیطان بزرگ لزومی ندارد و به فرمایش مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا ممنوع است./838/302/ب1

ارسال نظرات