۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۹۹۱۹
امام جمعه فارسان:

حضور در راهپیمایی 13 آبان تداوم ارزش‌های انقلاب و پیام ایستادگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فارسان، روز 13 آبان را روز نابودی خانه شیطان دانست و گفت: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و رهبری است، حضور در این راهپیمایی در حقیقت تداوم بر ارزش‌های انقلاب و مخابره کردن پیام ایستادگی در آرمان های انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) است.
امام جمعه فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان، پیش از ظهر امروز در تجمع استکبارستیزی عاشوراییان شهرستان فارسان که در مقابل مصلای این شهر برگزار شد، با تشکر از حضور آگاهانه مردم در این مراسم، روز 13 آبان را روز استکبار ستیزی و مقابله با سلطه گری کشور های مستکبر دانست و اظهار داشت: برگزاری شکوهمند راهپیمایی 13 آبان بار دیگر مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویان غربی که به بهانه های مختلف به دنبال کم رنگ کردن این روحیه در وجود مردم ایران هستند.


وی 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: سالروز تسخیر لانه جاسوسی روز راهپیمایی بزرگ است که با توجه به شرایط حساس کشور حضور مردم در این راهپیمایی لازم و ضروری است و شعار مرگ بر آمریکا مایه ابهت و مباهات ایران است.


امام جمعه فارسان، روز 13 آبان را روز نابودی خانه شیطان عنوان و ابراز داشت: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و رهبری است، حضور در این راهپیمایی در حقیقت تداوم بر ارزش های انقلاب و مخابره کردن پیام ایستادگی در آرمان های انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) است.


این مقام مسؤول با اشاره به روحیه و اندیشه استکبار ستیزی در نظام انقلابی، خاطرنشان کرد: دعوت ایران به مذاکرات در مورد سوریه، نیاز دشمن به حضور ایران در مذاکرات را نشان می دهد، این اقتدار و تأثیر گذاری در مسائل منطقه و جهان ناشی از اندیشه و روش انقلابی است که شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم.


حجت الاسلام جمالی زاده با بیان این‌ که پیام روز 13 آبان عدم اعتماد به آمریکای خونخوار و هم پیمانانش است، افزود: با توجه به بد عهدی آمریکا این احتمال وجود دارد که پس از خاموشی قلب راکتور اراک و کاهش اورانیوم غنی شده، از تحریم ها  عقب نشینی نکند و تحریم ها را لغو نکرده و بر آن تداوم بخشد.


وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور در مورد نحوه اجرای برجام و تأکید ایشان بر تضمین کتبی آمریکا مبنی بر برداشته شدن تحریم‌ها گفت: در صورتی که بندبند تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب رعایت نشود و آمریکا بدعهدی کند، دولت با شکست بزرگی مواجه خواهد شد.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان با بیان این ‌که مردم با حضور پرشور خود بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و امام راحل به نمایش گذاشتند، ابراز داشت: آنچه در سیاست خارجی کشور باید مدنظر باشد شیوه و سبک انقلابی و استکبارستیزی است که پیام 13 آبان این مسأله اساسی است./9457/202/ب2

ارسال نظرات