۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۹۲۱
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان جامعه را با افکار پلید دشمن آشنا کنند / اصناف اقتصاد مقاومتی را در رأس امور قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید جامعه را با هوشیاری تمام نسبت به افکار پلید دشمنان آشنا کنند و با اعتماد به نفس و انسجام ملی در جامعه راه نفوذ بیگانگان را مسدود و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز چهارشنبه 13آبان ماه در همایش تخصص فقه بازار که در مسجد سیدهای اراک برگزار شد، بیان کرد: کسب و کار دارای آداب و رسومی است که توجه به آنها می‌توان برای جامعه مفید و مؤثر باشد.

 

منابع کشور در راستای حمایت از تولید ملی به کار گرفته شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که منابع کشور باید در راستای حمایت از تولید ملی به کار گرفته شود، اظهار کرد: تولید داخلی امروز نیاز به حمایت دارد و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، سبب تحول در اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزایش تولیدات داخلی در ایران اسلامی را تکلیف و وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: افزایش تولیدات داخلی صادرات را به همراه دارد و سبب می‌شود نیازهای داخلی با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور تأمین شود.

 

دشمن همواره به دنبال نفوذ در کشور است

امام جمعه اراک بیان کرد: استان مرکزی در کشور به عنوان استان صنعتی مطرح است و با توجه به صنعتی بودن و ویژگی‌های خاص خود باید در زمینه ایجاد کار و اشتغال در میان استان های دیگر شاخص باشد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که دشمن همواره به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی حتی در بحث نفوذ به خانواده‌ها و جوانان برنامه‌ریزی دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید جامعه را با هوشیاری تمام نسب با افکار پلید دشمنان آشنا کنند و با اعتماد به نفس و انسجام ملی در جامعه راه نفوذ بیگانگان را مسدود و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

 

ضرورت آشنایی کسبه با اصول فقه بازار

امام جمعه اراک آشنایی کسبه و بازاریان را با اصول فقه بازار ضرورت دانست و تصریح کرد: اصناف باید با مباحث مربوط به معاملات متبوع خود آشنا باشند تا بتوانند مسائل را به درستی اجرا کنند، گفت: اصناف و بازاریان باید با توجه به تعالیم دینی و همچنین رعایت اخلاقیات، در خدمت خلق خدا باشند تا سبب امنیت و آرامش در جامعه باشند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که اصناف اقتصاد مقاومتی را در رأس امور قرار دهند، گفت: تعادل و مدیریت در مصرف، پرهیز از اسراف و حمایت از تولیدات داخلی در جامعه بسیار مهم است و این عوامل می توانند سبب شکوفایی اقتصاد کشور شوند./842/202/ب2

ارسال نظرات