۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۹۷۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیام 13 آبان عمل مسؤولان به نامه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که 13 آبان برای ما پیام های زیادی دارد، گفت: مهم ترین پیام 13 آبا،؛ عمل مسؤولان به نامه رهبری است که منشور راه هسته ای است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدمیرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در مصلای الغدیر خرم‌آباد، گفت: حضور پر رنگ و پرشور مردم در راهپیمایی امروز قابل تقدیر است.

 

وی با بیان این که مردم انقلابی ایران امروز ثابت کردند فریاد «مرگ بر آمریکا» سال 94 کوبنده‌تر و قوی‌تر از شعار «مرگ بر آمریکا» سال 57 است، افزود: ملت ایران همچنان بر آرمان‌های والای امام و شهیدان ایستاده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که راهپیمایی 13 آبان برای ما معانی و پییام های گوناگونی دارد، عنوان داشت: پیام برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه ایستادگی در برابر استکبار جهانی و جنایات آمریکا بود.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: از دیگر پیام های راهپیمایی 13 آبان عمل کردن مسؤولان نظام به نامه رهبری است چراکه این نامه منشور و نقشه راه هسته ای ایران تلقی می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که آمریکا در طول تاریخ به ما ضربه زده و به فکر منافع خویش بوده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نکرده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مضر بودن آمریکا برای کشور ایران تصریح کرد: این کشور تاکنون هیچ حُسن نیتی از خود نشان نداده است.

 

وی با اشاره به این که خوی استکباری، تجاوزگری و سیاست‌های آمریکا تغییر نکرده است، ادامه داد: با این شرایط  شعار «مرگ بر آمریکا» باقی می‌ماند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که براساس عقل و منطق باید در برابر زورگویان و متجاوزگران ایستادگی کرد، افزود: بیداری اسلامی در منطقه نشان داده که آینده از آن محرومان و مستضعفان است و فریاد «مرگ بر آمریکا» به‌عنوان یک شعار منطقی و عقلانی در دنیا مطرح می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به فتنه 88 عنوان کرد: هدف آمریکا در قالب این فتنه از بین بردن انقلاب اسلامی و تجزیه ایران بوده است.

 

وی با اشاره به این که امروز نیز سیاست‌مداران آمریکایی به‌دنبال ناامن جلوه دادن ایران هستند، اظهار داشت: هدف آنان تجزیه ایران است و خیال می‌کنند با توافق هسته‌ای می‌توانند در کشور نفوذ پیدا کنند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که فتنه 88 با رهبری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران خنثی شد، افزود: امروز نیز فتنه و نقشه شوم دشمن در راستای نفوذ به کشور با هوشیاری دولت و ملت نقش بر آب می شود./9459/202/ب3

ارسال نظرات