۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۹۹۲
سخنگوی قوه قضاییه مطرح کرد؛

آمادگی قوه قضاییه برای کمک به دولت در بهبود وضعیت معیشتی مردم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که ما آماده هستیم هر نوع کمکی را به دولت در جهت بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی و امنیتی صورت دهیم، گفت: این دستگاه تلاش دارد تا از ظرفیت های خود در راستای بهبود امور استفاده کند.
نشست خبري سخنگوي قوه قضاييه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دادگستری آمل در جمع خبرنگاران، با بیان این که ما آماده هستیم هر نوع کمکی را به دولت در جهت بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی و امنیتی صورت دهیم، گفت: این دستگاه تلاش دارد تا از ظرفیت های خود در راستای بهبود امور استفاده لازم را صورت دهیم.


سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه آماده هر نوع همکاری با مجموعه دولت است و تلاش می کنیم کمک های شایسته ای با آن ها صورت دهیم.


وی با بیان این که حفظ منابع طبیعی ضرورتی اساسی و کمک به همه مردم است، بیان داشت: ما عقیده نداریم که نباید از منابع طبیعی و جنگل استفاده بلکه ضرورت دارد بهره گیری بهینه ای از آن شود.


معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: به لطف الهی دولت و مجموعه سازمان های ذی ربط بتوانند برای استفاده از دریا و جنگل شرایط لازم را فراهم کنند تا همه مردم از این مواهب طبیعی و خدادادی استفاده شایسته ای داشته باشند.


حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان این که قوه قضاییه در این جهت حمایت های لازم را صورت می دهد، گفت: اگر کسانی باشند به حق خود و مردم راضی نباشند و تعدی و تجاوز به زمین، کوه، جنگل، ساحل، حریم رودها و هر جای دیگر داشته باشند برخورد جدی صورت می گیرد.


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این که برخورد با تعدی و تجاوز در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: به صورت یقین دادستان ها با همیاری دستگاه های اجرایی ذیربط جلوی آن ها را می گیرند.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی پیگیر این امور است که به خصوص در دو سال اخیر هرگونه زمین خواری، تجاوز به اراضی کشاورزی و جنگل در حال پیگیری و دنبال شدن است.


معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه نهایت تلاش خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی صورت داده و آماده تعامل و همکاری لازم با دستگاه های اجرایی است./1314/پ202/ج

ارسال نظرات