۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۰۰۰۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مبارزه علیه استکبار از استبداد مهم‌تر است/ طرفداران ارتباط سیاسی با آمریکا بی جهت خوشبین‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه با بیان اینکه ملت ایران راه خود را شناخته و در این راه نیز مقابله و مبارزه علیه استکبار از استبداد نیز مهم‌تر است، گفت: طرفداران ارتباط سیاسی با آمریکا بی جهت خوشبین‌اند، چون حضور آمریکا در هر منطقه‌ای چیزی جز بدبختی، تحقیر، ذلت و فقر به همراه نداشته است.
حجت الاسلام يعقوبي - مراسم 13 آبان بجنورد حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، امروز در پایان مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در بجنورد، با تأکید بر ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی، اظهار کرد: امت اسلامی نباید نگران ناراحتی دشمنان به دلیل سردادن شعار مرگ بر آمریکا باشند چرا که این شعار عقبه عقلانی و منطقی داشته و نتیجه سیاست ها و اقدامات استکبار جهانی در قبال مسلمانان است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از فریب خورده های داخلی با یک چراغ سبز آمریکا خوشحال می شوند درحالی که نمی دانند دشمن همواره یک دشمن باقی خواهد ماند، تصریح کرد: برخی می گویند آمریکا ابرقدرت است و بدون رابطه با او نمی شود سر کرد در حالی که همین ها در زمان قبل انقلاب به زندان رفته و تازیانه ها خورده اند حالا چه شده که این گونه سخن می گویند؟.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه طبع آمریکا درندگی و غارت است، افزود: آمریکا گرگ بوده و نمی توان با گرگ همراه و همسنگر شد.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ارتباط بین ایران و آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است، افزود: همراهی، همسنگری و هم نشینی با این گرگ درنده عقلانی و ممکن نیست.

 

وی با اشاره به وقایع 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان خط امام، یادآور شد: با تسخیر این سفارتخانه ،جبهه مقابله با استکبار جهانی را آغاز کرده و با استواری در مقابل استکبار ایستادگی کرده ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ملت ایران راه خود را شناخته و در این راه نیز مقابله و مبارزه علیه استکبار از استبداد نیز مهم‌تر است، تصریح کرد: مسلمانان باید سردمداران کفر و استکبار را نشانه بگیرند و در این مسیر نیز به وعده ها و چراغ سبزهای آمریکا دلخوش نباشند.

 

به گفته وی، آمریکا به امضا و تعهد پایبند نیست و همواره برای پیشبرد امور خود از مکر، دروغ گویی و تبلیغات استفاده می کند که باید او را با پسوند فریب کاری شناخت و اگر از عمر آمریکا 300 سال گذشته باشد 200 سال آن در حال جنگ با ملت ها و غارت آنان بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: افرادی که طرفدار ارتباط و سیاست با آمریکا هستند بگویند که آمریکا در کدام منطقه حضور داشته و آنجا را آباد کرده است، بلکه هر جا می رود بدبختی، تحقیر، ذلت و فقر به همراه می برد.

 

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: دشمن همواره یک دشمن بوده و اکنون نیز نباید آمریکا را بزک کرد و فریب خنده‌های دروغین آنان را خورد، زیرا آمریکا همیشه ملت ها را به اسارت خود درمی آورد.

 

به گفته وی، کسانی که می‌گویند مرگ بر آمریکا تاریخ مصرفش تمام شده بدانند، آمریکا همین مردم را قبل از انقلاب بسیار تحقیر و خوار کرده و بعد از انقلاب نیز فراوان توطئه چینی کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: در شعار مرگ بر آمریکا، با مردم آمریکا کاری نداریم زیرا آنها نیز همانند مردم دیگر کشور ها انسان هستند، بلکه منظور از مرگ بر آمریکا، مرگ بر قلب سیاست های استکباری آنهایی است که علیه ملت های مظلوم توطئه چینی می کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات