۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۰۰۰۲۲
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا:

مسؤولان قبل از انجام تعهدات از طرف مقابل ضمانت اجرایی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که عهدشکنی های طرف مقابل مذاکره برای ملت ایران اسلامی همچون روز روشن است، گفت: نمایندگان ایران باید قبل از انجام تعهداتشان نسبت به کم کردن سانتریفیوژها، متوقف کردن تحقیقات و آب سنگین اراک، ابتدا از آمریکا و اتحادیه اروپا نسبت به انجام تعهداتشان ضمانت اجرایی دریافت کنند.
آيت الله دري نجف آبادي آيت الله دري نجف آبادي مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک مراسم مبارزه با استکبار جهاني بمناسبت 13 آبان ماه در مصلي بيت المقدس اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در مراسم مبارزه با استکبار جهانی که به مناسبت 13 آبان ماه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران و نقطه عطف تاریخ پرشکوه جمهوری اسلامی است.



13 آبان، روز مقاومت در برابر توطئه های استکبار جهانی

آیت الله دری نجف آبادی، 13 آبان ماه را روز سرنوشت ساز برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: 13 آبان یادآور استقامت، پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی است که این مهم امروز به یک الگوی اساسی برای آزادیخواهان نقاط مختلف جهان تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز مردم غیور، دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر استان مرکزی، همزمان و همگام با دیگر دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بسیجیان سراسر ایران اسلامی با آگاهی، بصیرت، معرفت و هوشیاری برای بزرگداشت این روز در مراسم 13 آبان شرکت کردند و جواب دندان شکنی به دشمنان و بدخواهان خواهند داد.

 

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی

امام جمعه اراک جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز مسؤولان ایران اسلامی باید قدر جوانان و نوجوانان را بدانند و برای آنان ارزش خاصی قائل شوند.

 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: جوانان ایران اسلامی سرمایه‌های بزرگی به شمار می‌روند که در همه عرصه‌های علمی، فناوری، اقتصاد، دیپلماسی، اقتصاد مقاومتی، نظامی، منشأ خدمات فراوانی خواهند بود.

 

رهنمودهای رهبر انقلاب، برجام را در شرایط ایده آل قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در رابطه با موضوع برجام گفت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران باید همواره هوشیار بوده و بدانند که طرف های مقابل مذاکره به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای دولت و مردم بسیار ارزشمند محسوب می شود، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی دولت به ویژه تیم مذاکره کننده، برجام را در یک شرایط ایده آل قرار داده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که عهدشکنی های طرف مقابل مذاکره برای ملت ایران اسلامی همچون روز روشن است، خاطرنشان کرد: نمایندگان ایران باید قبل از انجام تعهداتشان نسبت به کم کردن سانتریفیوژها، متوقف کردن تحقیقات و آب سنگین اراک، ابتدا از آمریکا و اتحادیه اروپا نسبت به انجام تعهداتشان ضمانت اجرایی دریافت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که ایران اسلامی از زمان کودتای 28 مرداد سال 1332 تا کنون از گزند استکبار جهانی در امان نبوده و همواره مورد تهاجمات نظامی، اقتصادی و سیاسی آنها قرار گرفته است، گفت: امروز جای دل بستن به دوستی با آمریکا، باید خودمان وارد عمل بشویم و با استفاده از ظرفیت های بی نظیر صنعتی و کشاورزی موجود در نقاط مختلف کشور در راستای آبادانی میهن اسلامی تلاش کنیم./842/202/ب1

ارسال نظرات