۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۰۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه البرز:

جوانان برای پیشرفت و عبور از موانع به قدرت های درونی تکیه کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه البرز با بیان این‌که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: از این رو جوانان برای پیشرفت و عبور از موانع و بن بست ها باید به قدرت های درونی تکیه کنند و هیچ امیدی به آمریکا نداشته باشند.
راهپيمايي 13 آبان در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام موحد، نماینده ولی فقیه در سپاه البرز، درباره اهمیت 13 آبان گفت: روز 13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است، ملت ایران بیش از نیم قرن دشمنی و سیاست های استکباری آمریکا را تجربه کرده است.

 

در طول این مدت سیاست آمریکا نسبت به ایران تغییر نکرده بلکه مرتب رو به افزایش است. بر همین اساس ملت ایران با بصیرت و آگاهی که از فرمایشات مقام معظم رهبری کسب نمودند ، دریافتند که آمریکا دشمن اصلی ما است.

 

وی افزود: شکوه و عظمتی که امروز در راهپیمایی روز دانش آموز مشاهده می کنید، به معنای روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و خط بطلانی بر سیاست های خصمانه دشمن است.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان برای مبارزه با سیاست های غلط و استکباری و سلطه طلب آمریکا است، دولت آمریکا در اتاق فکرش توطئه هایش را نسبت به ملت ایران طراحی می کند و برای همین به روحیه سلطه طلبی و استکباری آمریکا لعن و نفرین می کنیم، گرنه ما با مردم و ملت آمریکا مشکلی نداریم.

 

حجت الاسلام موحد تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت تا آمریکا دست از سیاست های غلط خود بردارد.

 

وی با بیان این‌که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: از این رو جوانان برای پیشرفت و عبور از موانع و بن بست ها باید به قدرت های درونی تکیه کنند و هیچ امیدی به آمریکا نداشته باشند. چون با توجه به آیات قرآن، تنفری که نسبت به اسلام در سینه دشمنان وجود دارد موجب می شود در هیچ شرایطی با ملت مسلمان کنار نیایند./824/102/ب2

ارسال نظرات