۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۰۴۲

رییس جدید سازمان بسیج طلاب سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ به دنبال تغییر مدیریتی در سازمان بسیج رسانه استان، امروز رییس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی نیز معرفی شد.
حجت الاسلام تقوي‌آزاد، مسؤول بسيج طلاب آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز با حضور نماینده ولی فقیه و جاشنین فرماندهای سپاه استان، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی، مدیران مدارس علمیه تبریز و دیگر مسؤولان در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد.


حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با تأکید بر این‌که تقویت و ترویج روحیه بسیجی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیان رسالت خطیری در تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی و جنگ نرم بر عهده دارد.


وی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام نجف‌پور، رییس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی طی سه سال گذشته خاطرنشان کرد: حجت الاسلام تقوی‌آزاد که امروز معارفه می شود، یکی از روحانیان خوش‌فکر و فعال در استان به شمار می رود که پیش از این در نواحی اهر، میانه  و امامت تبریز به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه فعالیت داشته است.


همچنین حجت الاسلام تقوی‌آزاد، مسؤول جدید بسیج طلاب استان در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام نجف‌پور گفت: در طول تاریخ هیچ‌گاه روحانیت مانند امروز از عزت و کرامت برخوردار نبوده است، که این مرهون خون شهدا و مجاهدت حوزه های علمیه و علمای سلف می باشد.


وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد هجمه بی‌سابقه علیه روحانیت شیعه هستیم، نشان از تأثیرگذاری روحانیان و حوزه های علمیه علیه نظام سلطه و مستکبر غربی دارد، با این اوصاف طبیعی است که دشمنان قسم خورده نظام منشاء اصلی انقلاب اسلامی ایران را هدف هجمه‌های تبلیغی و رسانه‌ای خود قرار دهند.


حجت الاسلام نجف‌پور، رییس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی با ارایه گزارشی از عملکرد سه ساله خود در این سازمان اظهار داشت: بدون همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، هیچ یک از اهداف و برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیان تحقق نخواهد یافت.


بنابر این گزارش، در پایان این مراسم حجت الاسلام اشراقی، مسؤول امور روحانیان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان به قرائت حکم حجت الاسلام تقوی‌آزاد پرداخت، این حکم از سوی حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه به امضاء رسیده است./935/202/ب3

ارسال نظرات