۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۰۷۱
امام جمعه پلدختر:

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان وحدت ملی را به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که 13 آبان برگ زرینی از تاریخ انقلاب است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان وحدت ملی را به نمایش گذاشت.
مراسم راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه این شهرستان پیام راهپیمایی 13 آبان را ایستادگی در برابر سیاست های سلطه طلبی آمریکا بیان کرد.

 

وی با بیان این که 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: 13آبان یکی از وقایع مهم و فراموش نشدنی است.

 

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: این رویداد تاریخی توسط مردم کشورمان خلق شد و استقلال و آزادی، عزت و اقتدار را به ارمغان آورد.

 

وی با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز یادآور شد: این حضور به جهانیان ثابت کرد که ما در مسیر استکبار ستیزی ذره ای عقب نشینی نمی کنیم.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که امروز ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان، وحدت ملی را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرد که همچنان پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و اجازه نمی دهد خون شهدای انقلاب پایمال شود.

 

امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان این که در طول عمر انقلاب از سوی دشمن هزاران توطئه، دسیسه و نقشه علیه ایران به کار گرفته شد، افزود: با ایستادگی ملت ایران دسیسه های دشمن خنثی شد.

 

وی با اشاره به این که تا امروز آمریکا در زمینه های مختلف علیه ایران شکست خورده است، عنوان کرد: از این پس نیز با تیزبینی رهبر معظم انقلاب و بیداری ملت ایران از دسیسه های دشمن، آمریکا همواره در توطئه نفوذ به کشور شکست می خورد.

 

حجت الاسلام سوری با اشاره به این که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آحاد جامعه باید در حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنند./9459/202/ب3

ارسال نظرات