۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۰۰۸۶
مدیر حوزه علمیه تبریز:

دشمن به دنبال تحریف آرمان‌های ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناصری گفت: امروز دشمن با جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای به دنبال تحریف آرمان‌های ملت و انحراف در اعتقادات اصیل دینی و انقلابی مردم است.
حجت الاسلام ناصري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی است که هر سه جنایات استکبار جهانی به ویژه آمریکا را نشان می‌دهد.


وی با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم بوده است، خاطرنشان کرد: هر حرکت هوشمندانه و به‌ هنگام دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نبود، چه بسا انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌ها و تهدیدهای متعددی رو به رو می‌شد.


حجت الاسلام ناصری با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ سر سازی با بزرگ‌ترین جنایتکار تاریخ که همان دولت آمریکا است، ندارد، گفت: آنان که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند و ادعا دارند که دیگر نباید شعار مرگ بر آمریکا گفته شود، بهتر است کمی به تاریخ مراجعه کنند و بدانند که آمریکا هیچ نیت خوشی یه ایران نداشته و ندارد.


مدیر حوزه علمیه تبریز با بیان این‌که شعار مرگ بر آمریکا برخواسته از عمق اعتقادات دینی و انقلابی ملت ایران است، تصریح کرد: کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم پهلوی در سرکوب و کشتار ملت، تجهیز و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و فتنه 88 تنها گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه ایران است.


وی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار روز گذشته با دانش‌آموزان اظهار داشت: مسؤولان باید رهنمودهای رهبری را فصل الخطاب قرار داده و از دشمنان اصلی به ویژه آمریکای کینه توز غافل نباشند، چراکه نرمش های ظاهری دشمن حیله گر عامل نفوذ آمریکا در کشور است.


حجت الاسلام ناصری با اشاره به این‌که بسیج طلاب و روحانیان رسالت خطیری در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری بر عهده دارد، افزود: اگر رسالت دیروز بسیج حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، امروز تکلیف پاسداری از مرزهای اعتقادی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.


وی با تأکید بر این‌که طلاب بسیجی باید هوشیارانه از منافع و آرمان‌های ملت و جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنند، افزود: امروز دشمن با جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای به دنبال تحریف آرمان‌های ملت و انحراف در اعتقادات اصیل دینی و انقلابی مردم است، باید هوشیار بود و مطالبات رهبری را تحقق بخشید.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی تقوی‌آزاد به عنوان رییس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام محمد نجف‌پور تقدیر بعمل آمد./935/202/ب2

ارسال نظرات