۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۰۰۹۱
امام جمعه پارسیان:

تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان به حیات سیاسی امپریالیسم پایان داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پارسیان با بیان اینکه تسخیرلانه جاسوسی در ۱۳ آبان به حیات سیاسی امپریالیسم پایان داد، گفت: تا زمانی که آمریکا دارای خوی استکباری، استبدادی، ظلم و فساد است ما شعارهای مرگ بر آمریکای خود را با توان مضاعف سر می دهیم.
مرگ بر آمريکا

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان یادآوری خاطرات تسخیرلانه جاسوس آمریکا گفت: تا زمانی که آمریکا دارای خوی استکبار، استبداد، ظلم و فساد است ما شعارهای مرگ بر آمریکا خود را با توان مضاعف سر می دهیم.


وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز تقابل بین حق و باطل بوده و هست، تسخیرلانه جاسوسی در13 آبان سال 59 را خاتمه دادن به حیات سیاسی امپریالیسم دانست و گفت: همه کشورهای اروپایی درحال حاضر از آمریکا به دلیل جاسوسی شاکی هستند، در گذشته هم آنقدر بر مردم فشار آوردند تحریم و شکنجه کردند اما مردم در برابر این فشارها ایستادگی کردند و با این حرکت در سال 59 نشان دادند آمریکا جاسوس و به دنبال تنش است و امام (ره) در این باره فرمود: تسخیرلانه جاسوسی انقلاب دوم است.


وی تصریح کرد: این نظام و انقلاب خیلی خیلی خون ها داده بنابراین با همبستگی و همدلی حافظان باشیم، اگر استکبار به هر مسلمانی در هرجایی از دنیا تعرض کند ملت ایران اعتراض و افشاگری می کند که این افشاگری در نوع خود بهترین مبارزه با استکبار است.


همچنین محمد رادمهر فرماندار پارسیان 13 آبان را تبلور انس
جام و اتحاد ملی و اسلامی خواند و گفت: با اشاره به توطئه استکبار جهانی بویژه آمریکا در مواجه با اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانش آموزان و دانشجویان را به هوشیاری در برابر توطئه استکبار و وحدت و انسجام اسلامی و پیروی از مکتب و فرهنگ اهل بیت دعوت کرد./851/102/ب1

ارسال نظرات