۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۱۰۶
در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس؛

محفل ادبی نقد و بررسی پنج اثر داستانی با محوریت دفاع مقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ محفل ادبی نقد داستان با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس و اجتماعی با حضور دبیر جشنواره بین المللی آینده روشن و نویسندگان برجسته کودک و نوجوان در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
محفل ادبي نقد و بررسي داستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محفل ادبی نقد داستان، عصر امروز در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس انقلاب اسلامی با حضور علی اصغر کاویانی، مدرس حوزه و دانشگاه و دبیر جشنواره بین المللی آینده روشن، برگزار شد.

 

در این محفل ادبی که محمد جواد قدسی، معاون هنری و ادبیات حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس قم و داستان نویسان برجسته کودک و نوجوان قم حضور داشتند، به نقد و بررسی پنج اثر داستانی از خانم مهری حسینی با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس و اجتماعی پرداخته شد.

 

 داستان های «فخر الملوک» با محوریت انقلاب، «لبخند به یاد ماندنی» با محوریت دفاع مقدس، «اتاقک» درباره پایداری اسرای دفاع مقدس، «دِسر هندوانه» با محوریت اجتماعی و قاتل با موضوع اجتماعی، پنج اثر بررسی شده در این محفل ادبی بود.

 

گفتنی است؛ خانم مهری حسینی بیش از 16 کتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب نوشته و منتشر کرده است؛ کتاب‌های نیلوفر مرداب با موضوع اسرای دفاع مقدس و یک شکوفه بیشتر با محوریت دفاع مقدس دو اثر دیگر در دست چاپ از این نویسنده است./840/پ202/ف2

ارسال نظرات