۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۰۱۱۴
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان:

فضای مجازی دارای ابعاد گسترده فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام گلمیرزاده با اشاره به اهمیت اینترنت به‌عنوان یکی از فن آوری های نوین گفت: فضای مجازی بعنوان فضای جدید که وارد زندگی ما شده دارای ابعاد گسترده زیرساختی، فنی و فرهنگی است.
فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام گلمیرزاده معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اذعان داشت: بدون تردید اینترنت به‌عنوان یکی از فن آوریهای نوین امکانات قابل توجهی مانند شبکه های اجتماعی و غیره در اختیار ما قرار داده است، فضای مجازی بعنوان فضای جدید که وارد زندگی ما شده دارای ابعتد گسترده زیر ساختی، فنی، فرهنگی و غیره می باشد.

 

وی ادامه داد: از این جهت فضای مجازی به عرصه ای از فرصت ها و تهدید ها مبدل شده است، از جمله تهدید های رسانه های مجازی از سوی دشمنان سیطره دادن ابعاد گوناگون انسان محوری و اباحه گرایی بر کاربرانشان زمینه تغییر بسترهای فرهنگی را فراهم می‌کنند. 

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: لزوم حضور و فعالیت در فضای مجازی بعنوان یک فرصت، اطلاع و آگاهی داشتن پیرامون قابلیت‌ها و امکاناتی که فناوری های نوین در اختیار ما قرار می دهند، برای انتقال پیام و مؤلفه های اثرگذاری با استفاده از رسانه های مجازی یک ضرورت است./1325/د102/ف

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات