۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۳۸۴
مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی:

اعدام شیخ نمر با واکنش مردم منطقه و جهان مواجه خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با بیان این که مواضع سازمان های بین المللی به مضحکه نزدیک تر است تا واقعیت، گفت: تصمیم اشتباه عربستان سبب ایجاد مشکلات سیاسی و اجتماعی در این کشور خواهد شد.
حجت السلام رضا محمد نظري

حجت الاسلام رضا محمد نظری، مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی از شخصیت ها نماد مکتبی و حماسه ای هستند، گفت: شخصیت حقوقی شیخ نمر به عنوان یک روحانی مبارز، حماسه ساز و مدافع حرم اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی شناخته می شود.

 

وی افزود: شیخ نمر جایگاه خاصی در بین شیعیان و مردم کشورهای اسلامی دارد، از این رو اعدام ایشان منشأ روسیاهی بیش از پیش عربستان خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمد نظری تأکید کرد: اعدام شیخ نمر منجر به حماسه سازی و با واکنش جدی مردم منطقه و آزادی خواهان جهان مواجه خواهد شد.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با بیان این که تصمیم اشتباه عربستان سبب ایجاد مشکلات سیاسی و اجتماعی در این کشور خواهد شد، گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و با فعالیت های ارعاب آمیز، عربستان را از تصمبم اشتباه در رابطه با شیخ نمر باز دارد.

 

وی با اشاره به این که اعدام شیخ نمر یک تصمیم احمقانه است، ابراز کرد: متأسفانه در برابر حکم دادگاه عربستان مبنی بر اعدام شیخ نمر، موضع قدرتمندانه ای اتخاذ نشده است.

 

به گفته وی، علمای قم در گذشته در موضوعات مختلفی برای دفاع از حقوق مظلومان به صحنه آمده اند که در مسأله شیخ نمر نیز می تواند حضور و موضع گیری آنها مؤثر باشد.

 

حجت الاسلام محمد نظری با بیان این که مواضع سازمان های بین المللی به مضحکه نزدیک تر است تا واقعیت، افزود: تصمیمات و مواضع سازمان های مدعی حقوق بشر نه اساس قانونی و نه اساس دیپلماسی سیاسی دارد.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با تأکید بر این که سازمان های بین الملل به دنبال حفظ نوکری خود در منطقه هستند، گفت: این سازمان ها هیچ اقدام مؤثری را در این رابطه انجام نخواهند داد./1307/302/ب1

ارسال نظرات