۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۰۰۴۲۰
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

اجرای برجام باید بر اساس حفظ اقتدار و پیروی از رهنمودهای رهبری باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی با اشاره به نامه رهبر انقلاب خطاب به دولتمردان در اجرای برجام و توطئه گری های دشمنان، گفت: ما در بحث مذاکرات با تمام منطق و استدلال و جدیت جلو خواهیم رفت ولی اگر استکبار بخواهد در قالب برجام اقتدار و عزت این ملت را بگیرد، اسلام چنین اجازه ای به ما نداده است.
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مسائل منطقه و نقش ایران گفت: حفظ اصل انقلاب در گرو حفظ راه امام و شهدا است و سخنان رهبر معظم انقلاب همان مبانی دین است که امام و شهدا فریاد زدند.

 

وی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در اجرای دقیق و هوشمندانه برجام افزود: در چنین شرایط سخت بعد از برجام که دشمنان و مستکبرین جهان برای تسلط بر ایران دندان تیز کرده اند، باید هوشیارتر از قبل باشیم که تاریخ گواهی است بر ضرباتی که مزدوران عالم در قالب دوران مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت بر این کشور و انقلاب وارد کرده اند.

 

سخنان رهبری همان مبانی دین است که امام و شهدا فریاد زدند

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: ما در بحث مذاکرات با تمام منطق و استدلال و جدیت جلو خواهیم رفت ولی اگر استکبار بخواهد در قالب برجام اقتدار و عزت این ملت را بگیرد، اسلام چنین اجازه ای به ما نداده است.

 

وی با اشاره به وجود دو جبهه یزدیان و حسینیان در دوران کنونی بیان کرد: تمام آنانی که در لشکر حسین هستند، یا خودشان شیعه اند یا قلبشان با شیعه است و تمام امیدشان به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که عده ای در داخل کشور درباره حمایت از کشورهای اسلامی به خصوص عراق، فلسطین، سوریه، یمن و بحرین اعتراض می کنند.

 

وظیفه امروز دفاع از قبله اول مسلمین است

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه بیان داشت: امروز وظیفه ما دفاع از قبله اول مسلمانان است که اگر کوتاه آمده بودیم، امروز استکبار قبله دوم مسلمانان را نیز همان گونه که اسرائیل در برنامه های خود دارد از نیل تا فرات، مکه و مدینه نیز به دست اسرائیل و هم پیمانانش افتاده بود.

 

وی درباره تأکید رهبر معظم انقلاب درباره خاموش نشدن داغ و جنایت منا افزود: توطئه استکبار جهانی برای تسلط بر جهان اسلام به واسطه گروه تروریستی داعش، با حمایت های کشورهای منطقه منجر به شکست شد و امروز مستکبرین عالم و در رأس آنان آمریکا و اسرائیل به دنبال تفرقه میان مسلمانان هستند و حادثه منا شاید توطئه ای برای ضربه زدن به جهان اسلام بوده است.

 

حادثه منا، توطئه استکبار برای فراموش شدن فجایع منطقه است

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: کعبه مهمترین جایگاه وحدت مسلمانان است و تا این مرکزیت برقرار است، دشمنان نخواهند توانست بر اسلام پیروز شوند و جنایتکاران عالم مع الاسف با کمک آل سعود چنین جنایتی را در منا به راه انداختند تا جنایات یمن، فلسطین، عراق و سوریه به فراموشی سپرده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به انتفاضه سوم مردم فلسطین نیز افزود: مردم فلسطین 28سال است که بیدار شده اند و این سومین انتفاضه مردم مظلوم فلسطین است و اسرائیل در این انتفاضه چنان دست به آدم کشی زده است که حتی اجساد شهدا را نیز تحویل نمی دهد و با ایجاد حوادثی چون منا، مسلمان ها را مشغول خودشان کرده است.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته آینده بیان داشت: 25محرم الحرام به نقلی مصادف است با شهادت سیدالساجدین، امام زین العابدین است که در مدت 35 سال امامت خویش با وجود عظمت مصائب کربلا، در تمام تحولات بعد از قیام عاشورا لحظه ای آرام ننشستند و کاروان تشیع را هدایت کردند./1306/202/ب1

ارسال نظرات