۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۴۴۶
استاد حوزه علمیه بابل:

خوشبینی به اقدامات مقامات آمریکایی ساده لوحی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به دشمنی مقامات آمریکایی علیه جهوری اسلامی در طول 37 سال گذشته، گفت: نباید با خوشبینی به اقدامات مقامات آمریکایی از توطئه های اطلاعاتی و پیچیده دشمنان برای نفوذ به ارکان نظام غافل بود.
نفوذ آمريکا

حجت الاسلام مهدی جبرییلی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیای بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با تاکید بر هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان و برنامه ریزی بلند مدت استکبار برای نفوذ به ارکان نظام خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی تغییر رویکرد و اشتباه محاسباتی در میان مسؤولان است تا انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند.

 

وی افزود: نظام استکباری امیدهای زیادی را به برجام بسته است و عمده تلاشها و اهتمام خود را به مرحله پسابرجام معطوف کرده اند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به تاکیدات و شروط مقام معظم رهبری در خصوص نحوه اجرای برجام، خاطرنشان کرد: موفقیت و اجرای درست در مسأله برجام از سوی مسؤولان اجرایی کشور بستگی به میزان ولایت پذیری آنان دارد.

 

وی بر لزوم هوشیاری نیروهای انقلاب در حفظ و صیانت از  آرمانهای نظام را مهم قلمداد کرد و ادامه داد: رهنمود ها و شروط مقام معظم رهبری در اجرای دقیق برجام توشه ای کامل برای حرکت مسؤولین در این برهه حساس و تاریخی است.

 

حجت الاسلام جبرئیلی عامل اصلی حفظ نظام را علی رغم توطئه های دشمنان را میثاق ناگسستنی مردم با ولایت دانست و تصریح کرد: همه از جمله مسؤولان به دور از افراط و تفریط همواره در مسیر ولایت و دستورات مقام معظم رهبری گام بردارند زیرا هجمه اصلی دشمنان برای شکستن جایگاه ولایت در کشور است.

 

استاد حوزه علمیه شهرستان بابل به طرح های پیچیده دشمنان و استفاده از گزینه نفوذ را برای تغییر مسیر سرافرازانه ملت ایران مورد اشاره قرار داد و گفت: سیاست آمریکا در برابر ایران معطوف به طرح چماغ و هویج است و نباید از برخی از مواضع مقامات آمریکایی در برابر ایران خوشحال شد.

 

وی افزود: در طی 37 سال عمر انقلاب اسلامی، آمریکایی ها از فراگیر شدن گفتمان انقلاب علیه ایران همواره در هراس هستند از هر توطئه ای برای انزوا و تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی فروگذار نبودند.

 

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا با توصیه به مسؤولان اجرایی در خصوص حرکتی به دور از شتابزدگی در اجرای برجام تاکید کرد: در مسأله توافق هسته ای، فکرهای شیطانی مقامات آمریکایی و هدف های شوم آن ها آشکار است و دستورات مقام معظم رهبری به مسؤولان در این باب آهسته قدم برداشتن و یک پارچه بودن تصمیمات در کشور است.

 

وی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان، اظهار داشت: نباید از توطئه های اطلاعاتی و پیچیده دشمنان برای نفوذ به ارکان نظام غافل بود زیرا آنها به دنبال از بین بردن جبهه مقاومت اسلامی در منطقه هستند.

 

حجت الاسلام جبرییلی افزود: آمریکا دشمن ملت ایران است و نباید به رفتارهای دشمن خوشبین بود./1313/302/ب1

ارسال نظرات