۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۰۰۴۸۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

مداحان معارف اسلام و اهل‌بیت را در قالب شعر و نظم به مردم عرضه کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: مداحان سعی کنند در اشعار خود معارف اسلام و اهل‌بیت(ع) را در قالب شعر و نظم به مردم عرضه کنند تا آشنایی مردم با معارف اهل بیت(ع) بیشتر شود.
حجت‌الاسلام حسين شيخي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان  عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تجلیل از مقام شامخ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: راهی که حسین(ع) در تعریف زندگی نشان داده، راه حریت و عزت است و پرچمی که بر افراشت، فرا راه همه آزادیخواهان و عزت جویان تا قیام قیامت است.

 

وی با انتقاد از بعضی مداحان که نحوه عزاداری آنها دور ازشأن مجالس حسینی است، افزود: حسین (ع) با بر افراشتن پرچم حماسه کربلا و عاشورا، مدرسه ای را بنیان گذاشت که مردمان در آن به نیکوترین و والاترین تربیت که همان تربیت نبوی و تربیت علوی است، دست یابند.

 

حجت‌الاسلام شیخی در این دیدار ضمن تمجید از شاعران و مداحان اهل بیت(ع) گفت: سخن گفتن از اهل بیت (ع) و مدح و ثنای ایشان و وصف کرامات ایشان هنری است که خداوند به هرکسی نمی دهد، باید توجه خاص اهل بیت باشد تا خداوند عنایت کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سعی کنید در شعرتان معارف اسلام و اهل‌بیت(ع) را در قالب شعر و نظم به مردم عرضه کنید تا آشنایی مردم با معارف اهل بیت(ع) بیشتر شود و نقشی در آشنا کردن مردم با خدا و اهل‌بیت(ع) داشته باشید و این توفیقی بزرگ است./846/203/ب1

ارسال نظرات