۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۵۲۴
حجت الاسلام ابراهیمی‌نژاد:

غفلت و فراموشی نسبت به نفوذ دشمن، ضربه‌ مهلکی بر جامعه اسلامی وارد می‌سازد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های صنعتی تهران گفت: ما باید با همه وجود مراقب هر نفوذی از جانب دشمن باشیم چرا که غفلت و فراموشی سبب ضربه مهلک به سطح جامعه است.
حجت‌الاسلام ابراهيمي‌نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد ابراهیمی نژاد مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های صنعتی تهران شامگاه جمعه 16 آبان در مراسمی که به مناسبت دهه سوم ماه محرم در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند متعال قلب را در نزد انسان به امانت نهاد تا جایگاه عشق‌بازی بنده با مولای خود باشد.

 

حجت الاسلام  ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: آیه 24 سوره توبه شامل نکات بسیار مهم و لطیفی است که مضمون آیه این است که شما انسان‌ها تا زمانی که امنیت و رفاه دنیایی دارید بسیار خوب و گرم رفتار می‌کنید اما اگر برعکس این باشد از جایگاه ایمانی خود ریزش می‌کنید.

 

وی افزود: عده‌ای دینداری را در حاشیه و دنیا را در متن زندگی دنیایی خود قرار داده‌اند، دین دارند اما در سختی دنیا صورتشان را از خدا بر می‌گردانند و خداوند در مورد آنان می‌فرماید، اینان از زیانکارانند.

 

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های صنعتی تهران بیان داشت: امروز حمله نظامی دشمن برای جامعه ما به عنوان تهدید تلقی نمی‌شود چرا که دشمن نیز از قدرت نظامی ما مطلع است و اگر اقدام نظامی کند کاری بس احمقانه انجام داده به دلیل همین واماندگی در حمله نظامی، به عنوان جنگ نرم اقدام به نفوذ فرهنگی در سطح جامعه می‌کند.

 

وی افزود: ما باید با همه وجود مراقب هر نفوذی از جانب دشمن باشیم چرا که غفلت و فراموشی سبب ضربه مهلک به سطح جامعه است.

 

حجت الاسلام  ابراهیمی‌نژاد گفت: پیامبر(ص) در زمان حیات خود، به مسلمانان بیان می‌کردند که مشرکین از دشمنان اصلی شما محسوب می‌شوند زیرا اگر فرصتی بیابند ضربه‌ای مهلک به شما خواهند زد، اما مسلمانان با بهانه‌های واهی سدی در برابر پیامبر(ص) ایجاد کردند؛ امنیت کشور ما همه مدیون خون پاک شهدایی هستیم که به ندای امام راحل با جان و دل لبیک گفتند و به یاری ولی خود شتافتند.

 

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های صنعتی تهران اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید منتظر لحظه‌ای باشید که مرگ فرا برسد مرگ یعنی غروب در دنیا و طلوع در عالم دیگر.

 

وی افزود: امام رضا(ع) فرمودند زمان تولد، وقت مرگ و زمان محاسبه اعمال انسان از سخت‌ترین لحظاتی است که به انسان می‌گذرد.

 

حجت الاسلام  ابراهیمی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: انسان باید مراقب قلبش که امانت الهی است باشد تا محبوبی غیر از خدا در آن جای نگیرد در غیر این صورت زمان جان دادن درک خواهد کرد که چه چیزی را از دست داده ولی تأسف دیگر سودی ندارد./813/202/ب2

ارسال نظرات