۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۰۵۲۵
مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا:

اقتصاد مقاومتی از سیره معصومین است/ نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بیانگر گوش شنوا در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع) با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از سیره معصومین است، گفت: از ابتدا سیره و سبک زندگی علوی در حوزه علمیه و مومنین حاکم بود بنابراین اقتصاد ما باید متکی به مردم باشد.
اقتصاد مقاومتی از سیره معصومین است/ نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بیانگر گوش شنوا در دنیا است

حجت الاسلام محمد رسول رمضانی مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور در خصوص برجام فصل الخطاب بود، گفت: با این نامه افق کار و چشم انداز و نقشه راه برای مسؤولان روشن شد.

 

وی با اشاره به آشکار شدن روز به روز خباثت آمریکایی ها برای جهانیان، اظهار کرد: ابتدای انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) آمریکا را به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران می دانست و هر چه زمان بیشتر می گذرد، ملت ایران به این خباثت آمریکایی و درایت بنیانگذار انقلاب بیشتر پی می برند، همین فرمایشات در خصوص آمریکا را رهبر معظم انقلاب نیز دارند.

 

حجت الاسلام رمضانی افزود: نفاق و دورویی های آمریکایی ها بعد از انقلاب اسلامی ایران و در زمان های مختلف آشکار شده است و همه دنیا خباثت، نفاق و مادی گرایی آمریکایی ها را شاهد بوده و علارغم تبلیغات سوء رسانه های غربی نسبت به ایران، اسلام به خوبی رشد کرده و فکر شیعه و اهل بیت (ع) در جهان منتشر شده است.

 

مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع) بیداری اسلامی و صدور انقلاب را از اهداف امام خمینی و رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بیانگر گوش شنوا در دنیا است که حرف حق را که شیعیان می زنند برای  اجرای عدالت، آزادی و کمال انسانیت برای انسان ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: برجام گوشه ای از اخباری است که در آینده از آمریکا و همفکران آن خواهیم داشت و با بصیرت، بینش و درایت رهبر معظم انقلاب و امت جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهند داد، دست های اجنبی به این کشور دست پیدا کنند.

 

اقتصاد مقاومتی از سیره معصومین است

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از سیره معصومین است، بیان داشت: از ابتدا سیره و سبک زندگی علوی در حوزه علمیه و مومنین حاکم بود بنابراین اقتصاد ما باید متکی به مردم باشد و راه انجات ما در این است که روی پای خود باستیم.

 

مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع)  خاطرنشان کرد: مدیران باید ظرفیت تولید کالای با کیفیت را فراهم کنند و فرهنگ سازی در جهت استفاده از کالاهای ایرانی شود و مردم نیز از آن ها استفاده کنند.

 

وی اقتصاد مقاومتی را راه نجات دانست و گفت: اگر مردم را به مصرف گرایی ترویج کنیم جز شکست نتیجه ای ندارد اما با ایستادن و تکیه بر خود همیشه با عزت و سربلند در دنیا خواهیم بود./1310/303/ب3

ارسال نظرات