۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۰۰۵۶۳
امام جمعه بهشهر:

گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران به الگوی برای ملت‌های جهان تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، گفت: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر، امروز در دیدار فعالان فرهنگی تبلیغی این شهرستان با اشاره به سخن پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: خلافت، زمامداری بر آل ابوسفیان حرام است، افزود: باید دشمن را خوب بشناسیم و ببینیم دشمن به کجا وصل است تا بتوانیم با شناخت توطئه های دشمنان در مقابلشان نفوذشان مقاومت کنیم.

 

وی با تاکید به این‌که باید به هویت ها دقت کنیم، خاطر نشان کرد: ما امروز موظف هستیم هویت ها را دقت و حساسیت ها را بیشتر کنیم و ببینیم آمریکا کی است و چه نقشه هایی در سر دارد و انگلیسی ها در تاریخ به کجا وصل هستند و از طرفی دیگر بیاییم رهبران خودمان را بشناسیم و گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم.

 

حجت الاسلام جباری گفت: امروزه امام حسین(ع) به ما دوست شناسی، دشمن شناسی، حق شناسی، باطل شناسی می آموزد و باید در مورد کسانی که باطل گرا هستند و از باطل دفاع می کنند، کار تحقیقی، علمی، میدانی و جهادی انجام شود.

 

وی با بیان این‌که رهبری جوانان دنیا را به اسلام و مطالعه در باب اسلام فرا می خواند، عنوان داشت: اسلام در بطن زندگی مردم باشد نه اینکه در حاشیه باشد و یا نشود اسلام را تا جایی بپذیریم که حرف ها، هوس ها و هدف های ما را بخواهد تامین کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بهشهر گفت: وظیفه ما است که درباره اسلام خوب مطالعه و خوب ترویج کنیم و آن را طوری بشناسانیم تا چیزهایی که اسلام را تضعیف میکند، مورد بررسی و تدبیر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام جباری سبک شمردن دین و ارزش های اسلامی را از خطرات مهم امروز دین دانست و خاطرنشان کرد: امروز   هجمه های سازمان یافته فرهنگی در منازل خانواده های ایرانی در حال گسترش یافتن است.

 

امام جمعه بهشهر بیان داشت: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و فرهیختگان بدانند که یکی از زیباترین اندیشه هایی که اسلام روی آن انگشت گذاشته، علم است و جامعه با فرهنگ و والای دینی، ارزش خود را میداند.

 

وی با بیان این‌که علم و جامعه علمی لسانش، حمد و شکر است، افزود: اگر جامعه ای که بخواهد نورانی باشد، باید فکر و اندیشه اش، دیانتش و اخلاقش شکرگذار باشد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این‌که ملت ما حق دارند که یک‌صدا فریاد بزنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، گفت: امروزه هر چه زمان می‌گذرد، اوضاع و شرایط جهانی، نقشه ها، حیله ها و زورگویی استکبار بیشتر نمایان می شود.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار داده است، بیان داشت: تدابیر ارزشمند ولایت فقیه همواره خنثی کننده هجمه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی بوده است که ضرورت دارد در عمل پیرو رهنمودها و سخنان گرانقدر رهبری معظم انقلاب باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی اعتماد نداشته و ندارد، ادامه داد: کارنامه آمریکایی ها در 36 سال اخیر سرشار از خیانت و توطئه افکنی علیه ملت ایران اسلامی است. 

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود. 

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند.  

 

وی با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.  

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.    

 

امام جمعه بهشهر خاطر نشان کرد: جوانان امروز بهتر می توانند استکبار را تحلیل کنند و پدیده زشت داعش، حمله عربستان به ملت بی دفاع یمن، آواره کردن میلیون ها نفر مردم سوریه، لبنان، غزه و جاهای دیگر، تضعیف جبهه مقاومت، هشدار مردمان بی گناه و اخلال و توطئه سنگین و خطرناک علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کنند./1317/202/ب3

ارسال نظرات