۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۰۸۳۴
معاون آموزش مدرسه علمیه الیگودرز خبر داد؛

برگزاری سه کارگاه آموزشی با حضور 25 نفر از طلاب در مدرسه علمیه مهدیه

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از برگزاری سه کارگاه آموزشی برای طلاب مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان خبر داد و گفت: طلاب سطح سه به بالا در این کارگاه ها شرکت می کنند.
 کارگاه آموزشي طلاب

حجت الاسلام سید محمد موسوی، معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری کارگاه های اموزشی از مهم ترین برنامه های مدارس علمیه است.


وی با بیان این که کارگاه های آموزشی مختلفی با محوریت‌های گوناگون در مدارس علمیه برای طلاب برگزار می شود، افزود: در هفته آینده سه کارگاه آموزشی چهار روزه برای طلاب مدرسه علمیه مهدیه برگزار می شود.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی با محوریت مخاطب شناسی طلاب، کلاس داری و بیان معارف احکام برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به این که کارگاه های آموزشی فوق با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می شود، عنوان داشت: این کارگاه ها در چهار جلسه، روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.


معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان این که کارگاه های آموزشی مخاطب شناسی، کلاس داری و بیان معارف و احکام برای طلاب سطح سه به بالا برگزار می شود، افزود: تعداد این طلاب 25 نفر هستند که در کلاس ها شرکت می کنند.


وی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با همکاری آموزش و پرورش در مدارس راهنمایی و دبیرستان پسرانه این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: برگزاری این کلاس ها در جهت افزایش سطح علمی طلاب امری مهم و مفید است.


حجت الاسلام موسوی مخاطب شناسی را از جمله عوامل موفق طلاب در عرصه فعالیت تبلیغی عنوان کرد و یادآور شد: طلبه ها باحضور در مدارس باید باتوجه به مخاطب خویش به تبلیغ امور دینی بپردازند.


وی با اشاره به فعالیت طلاب مدرسه علمیه مهدیه به عنوان مربیان پرورشی در مدارس بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی کلاس داری و بیان معارف احکام از دیگر عوامل ضروری برای ارتقای سطح علمی و توانایی طلاب است.


معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز تصریح کرد: طلاب با حضور در کارگاه آموزشی با روش های گوناگون کلاس داری، مخاطب شناسی و نحوه ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان آشنا می شوند./9459/303/ب2

ارسال نظرات