۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۹۵۹
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان:

اسلام آل سعود، اسلام اسرائیلی است/ حمله عربستان به یمن سرپوشی بر پلیدی های اسرائیل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: عربستان با حمله به یمن که با حمایت مستقیم و نقشه شوم اسرائیل است، می‌خواهد توجه جهان را از پلیدی‌های اسرائیل به سوی جنگ یمن متوجه سازد.
حجت الاسلام سنجري

حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با تحلیل جنایات عربستان در منطقه عنوان داشت: نزدیک به دو ماه از حادثه غمبار و هولناک منا می گذرد و همچنان شوک از دست دادن هزاران انسان مسلمان بی گناه در پاک ترین و مقدس ترین مکان روی زمین باقی است.

 

وی افزود: مکه سرزمینی است که در سوره مبارکه آل عمران آیه ۹۶ آن را  نخستین خانه روی زمین نامیدند که برای عبادت قرار داده شده و مایه برکت و هدایت جهانیان است؛  سرزمینی که حرم امن الهی است.

 

حجت الاسلام سنجری خاطر نشان کرد: در سوره ابراهیم آیه ۳۵ اشاره دارد به اینکه ابراهیم علیه السلام دعا کرد تا مکه سرزمین امنی باشد برای مردم ، و خداوند به عنوان شهر امن به آن سوگند یاد کرده است،  قبله ای که دو تن از پیامبران الهی ابراهیم و اسماعیل ماموریت ویژه ای یافتند تا آن را برای کسانی که می خواهند طواف کنند و معتکف شوند؛ تطهیر کنند.

 

وی افزود: مکه سرزمینی است که قبله گاه مسلمانان، محل نزول جبرئیل امین و ملائکة الله، محل تولد پیامبر و حضرت امیر علیه السلام است و این روزها سعودی های ملعون آن را تبدیل به نا امن ترین مکان کرده اند.

 

مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان تصریح کرد: اگر امام (ره) به بعضی ها می گفت اسلامشان آمریکایی است حال به آل سعود باید گفت اسلام آنان  اسرائیلی است چرا که اتاق فکر و عملیات سعودی های ملعون اسرائیل غاصب است.

 

وی ادامه داد: با بررسی پیشینه سراسر جنایتکارانه سعودیها در می یابیم که ریشه و مشی اینها برگرفته از افکار زشت و پلید و ظالمانه یهودیان صهیونیست است.

 

حجت الاسلام سنجری با اشاره به حادثه منا بیان داشت: در حادثه غمبار منا نقش رژیم صهیونیستی را نباید فراموش کرد، نقشی که پایگاه اینترنتی نهرین نت؛ در پنجم مهرماه امسال اشاره دارد به گزارشهای  سازمان اطلاعات یکی از کشورهای اروپایی که نشان می دهد احتمالا سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برنامه ریز فاجعه منا بوده است.

 

وی در ادامه افزود: همچنین شبکه نهرین نت تاکید می کند که از برخی از دیپلمات های اتحادیه اروپا؛ اطلاع یافته است که برخی محافل دیپلماتیک اروپایی در بروکسل؛ بر اساس گزارش یک کشور اروپایی که در خاورمیانه منافعی دارد؛ نگران هستند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان ابراز داشت:  آنچه در رمی جمرات در منا اتفاق افتاد ناشی از یک عملیات از پیش طراحی شده توسط سازمان اطلاعاتی اسرائیل و سعودی بوده است که بر اساس گزارش های تهیه شده؛  سازمان اطلاعات روسیه در درز این اخبار دست داشته که پایگاه  نهرین نت  تصریح کرده است که اگر گزارش این پایگاه درست باشد به معنی هماهنگی در سطح بسیار بالای امنیتی در موساد و سازمان اطلاعاتی عربستان است چراکه  بدون هماهنگی با سازمان عربستان محال است که ماموران موساد چنین عملیاتی را انجام دهند.

 

وی بیان کرد: همچنین صافی سعید نامزد سابق ریاست جمهوری تونس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم از همکاری شرکت های امنیتی اسرائیلی در مدیریت حراست حجاج و ایجاد ذهنیت توطئه مشترکی توسط اسرائیل و عربستان سعودی برای کشتار زائران خانه خدا سخن گفته است.

 

 حجت الاسلام سنجری عنوان داشت: در میدان حملات ناجوانمردانه عربستان سعودی به مردم بی دفاع یمن که در طول ۷ ماه باعث کشته شدن بیش از ۸۰۰۰ هزار نفر انسان بی گناه مخصوصا حمله به دو مجلس عروسی که باعث شهادت بیش از ۱۵۰ نفر و شهادت عروس و داماد شد می بینیم که در این حادثه سهم زنان و کودکان بیشتر بوده است؛ حال این با کدام منطق اسلام سازگاری دارد؟ این در کجای مسلک اسلام جایگاه دارد غیر از ریشه در عملکرد یهودیان در صدر اسلام با پیامبر بزرگوار؟ غیر از ریشه در افکار صهیونیست ها؟ غیر از اینکه  قوم یهود؛  قوم دیگری را برتر نمی دانند؟ غیر از اینکه می گویند نژاد برتر عالم؛ فقط یهود است  و بقیه مانند گوسفند هستند؟

 

وی با اشاره به نظر کارشناسان خبره سیاسی در این زمینه اظهار داشت: حمله عربستان به یمن ادامه دسیسه های رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است و عربستان با این حمله که با حمایت مستقیم و نقشه شوم اسرائیل است می خواهد توجه جهان را از پلیدی های اسرائیل به سوی جنگ یمن متوجه سازد چرا که مشکلات درونی رژیم صهیونیستی به قدری بالا رفته که این رژیم به وسیله رژیِم دست پرورده و ادم کش سعودی قصد سرکوب و متلاشی سازی قطار عظیم جنبش های اسلامی منطقه را دارد چرا که می داند به زودی این جنبش رژیم سعودی و صهیونیستی را در می نوردد.

 

حجت الاسلام سنجری افزود: عمق روابط رژیم ال سعود با رژیم صهیونیستی را می توان از جنایت وحشیانه این رژیم در بمباران نوترونی و فسفری مناطق یمن پی برد چنانچه یکی از تحلیل گران مسائل نظامی امریکایی به نام گوردن داف؛ که در زمینه سلاح های شیمیایی تجربه زیادی دارد؛ اعتراف می کند که جنگنده های اسرائیلی؛ برخی مناطق یمن از جمله منطقه جبل نقم را با سلاح نوترونی بمباران کردند.

 

وی اضافه کرد: بمب نوترونی (پرتوزای ارتقا یافته) یا سلاح تشعشع تقویت شده؛ نوعی سلاح هسته ای است که عامل اصلی ایجاد تلفات سنگین به دلیل تشعشع نوترونی است که میزان بالای تشعشع نوترون آزاد شده از این بمب ها به اندازه ای است که قادر است لایه ضخیم و محافظت کننده نظیر زره تانک ها را در عرض مدت کوتاهی ذوب کند و هدف بمب های نوترونی در درجه اول کشتن سربازانی است که به وسیله زره محافظت می شدند و در درجه بعد افزایش تلفات در وسعتی زیاد است.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان تصریح کرد: همچنین حسین زند( دبیرکل حزب الحق یمن) در باره مشارکت رژیم صهیونیستی در حملات هوایی علیه یمن می گوید: اولین ثمره ی ائتلاف صهیونیستی - عربی کشته شدن کودکان و زنانی است که  خواب بودند یا بی پناه و بی گناه به خاک و خون کشیده شدند و در این باره پایگاه العهد لبنان حمله به مراسم عروسی ای که ده ها نفر از جمله کودکان و زنان را به خاک و خون کشیده را جزء حملات جنگنده های صهیونیستی دانسته است.

 

وی در ادامه گفت: یکی از تحلیل گران فرانسوی به نام تییری میسان می گوید:  رژیم سعودی و صهیونیستی ظاهرا با هم روابط دیپلماتیک ندارند اما اسرائیل عملا عضو شورای همکاری خلیج فارس است و در جلسات خودشان از مقامات اسرائیلی دعوت می کنند، آنها می گویند اسرائیل به اصطلاح  فرمانده نیروی مشترک عرب در یمن است و مقر فرماندهی جنگ علیه یمن در عربستان نیست بلکه در ان سوی باب المندب و به دست کسانی است که با بمب افکن های سعودی یمن را بمباران می کنند.

 

حجت الاسلام سنجری اظهار داشت:  سربازان و خلبانان اسرائیلی همکاری تنگاتنگی با رژیم ال سعود دارند و ارتش این کشور را بازی می دهند؛ هر چند که این روابط علنی و رسمی نیست.

 

وی بیان داشت: تییری میسان معتقد است اسرائیل و سعودی ها پیرامون چند هدف با یک دیگر توافق می کنند که یکی از مهمترین انها تغییر نظام سیاسی در ایران بدون جنگ است و بر اساس اسناد بدست امده توسط ارتش سایبری یمن که بیش از ۵۰۰ هزار سند می باشد همکاری تنگا تنگ رژیم ال سعود با رژیم صهیونیستی را نشان می دهند سالهای سال است که این همکاری بین ریاض و تلاویو برقرار است.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: جای سؤال است که چرا باید چنین یهودی زادگانی خادم الحرمین باشند؟ چرا باید کسانی که کاری غیر از ادم کشی در یمن و عراق و سوریه و بحرین و دیگر بلاد اسلامی به وسیله دلارهای نفتی و پشتیبانی از گروهک های تروریستی مخصوصا داعش و القاعده را ندارند امروز خادم حرم امن الهی باشند، جنایت های سعودی و خاندان آنها بر کسی پوشیده نیست خاندانی که با هیچ منطقی سازگار نیست منطق انها زور و ظلم و پایمال کردن حق مسلمانان از اماکن مقدس و حرم امن الهی است.

 

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم به برکت نفس های پاک و مقدس که در منا از شماره افتاد، خداوند آل سعود و اسرائیل را از صفحه روزگار محو کند و شرشان را به خودشان باز گرداند./9703/301/ب2

ارسال نظرات