۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۹۹۴
استاد حوزه و دانشگاه:

فریاد مرگ بر استکبار جهانی بر اساس آموزه های قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که فریاد مرگ بر استکبار جهانی بر اساس آموزه های قرآنی است، گفت: ضرورت دارد در برابر استکبار جهانی ایستادگی و برای مستکبران عالم از خدا طلب مرگ کرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مدیران بخش های دابو و دشت سر آمل با بیان این که براساس رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مبارزه ملت ایران با استکبار مبارزه ای منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی است، گفت: با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به آمریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون در تاریخ معاصرِ کشور به وجود آمده آمریکا همان آمریکای قدیم است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا آمریکا در فرصتی مناسب ضربه خود را وارد کند.

 

وی با بیان این که عده ای امروز تلاش دارند چهره منحوس استکبار جهانی را نقاشی کرده و بگویند آمریکا توبه کرده است، بیان داشت: یک صفحه چندین سال ظلم آمریکا به نفع ما نبوده و در شرایط کنونی نیز نخواهد بود.

 

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: افرادی که خود را متفکر می دانند دقت عمل داشته و در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقطع کنونی دوره تثبیت عزت ملت و ترسیم نقشه پیشرفت ایرانیان است، گفت: هوشیاری، آگاهی و بصیرت عمومی به ویژه برای نسل جوان جامعه امری مهم و حساس است.

 

 وی خاطرنشان کرد: نکته اساسی در فهم و تحلیل اوضاع کنونی و ترسیم حرکت آینده کشور درک این واقعیت است که مبارزه جمهوری اسلامی و مردم ایران با استکبار برخلاف حرف های برخی ها، حرکتی غیرمنطقی و احساساتی نیست بلکه مقابله ای برخاسته از عقل، تجربه و برخوردار از پشتوانه علمی است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: مبارزه با استکبار منطقی و خردمندانه و متکی به تجربیات ما است که  همان گونه معمار کبیرمان فرمودند هر زمانی با اقتدار باشیم به زانو خواهند آمد و هر جا کوتاه بیاییم در ما نفوذ می کنند و به تعبیر رهبری معظم  انقلاب در موعد مقرر ضربه خود را وارد می کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که فریاد مرگ بر استکبار جهانی بر اساس آموزه های قرآنی است، گفت: ضرورت دارد در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و برای مستکبران عالم از خدا طلب مرگ کرد و امروز داریم فریاد مرگ بر آمریکا را بلند می کنیم که دارای پشتوانه منطقی و عقلانی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: به لطف الهی شعار مرگ بر آمریکا طنین انداز شده و در مسیر عزت قرار دارد که با دعای خیر مردم خانه ظلم و ستم ویران می شود.

 

وی با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با وزیر امور خارجه، سفرا و کارداران جمهوری اسلامی است اظهارداشت: مقام معظم رهبری مباحثی بسیار کارشناسی شده، کاربردی و راهبردی در امر دیپلماسی خارجی عنوان  فرموده و بار دیگر افکار منحوس استکبار جهانی را به همه معرفی کردند تا سبب بصیرت شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب با تبیین اصول و راهبردهای ثابت و پایدار سیاست خارجی در قانون اساسی و الزامات ناشی از این اصول و سیاست ها راه حل های منطقی و مستحکم ایران درباره مسائل مهم منطقه از جمله سوریه، یمن و بحرین را بیان کردند که اهداف آمریکا در منطقه تفاوت بسیار گسترده ای با ایران دارد.


 
امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که سیاست خارجی کشورمان همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی است، گفت: این سیاست خارجی برگرفته از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان های انقلاب است و مدیران وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت نمایندگان، سربازان و خدمت گزاران این اصول و آرمان ها هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری قوانینی در سیاست خارجی داشته و سیاست خارجی کشور ما تحت عنایات و منویات مقام معظم رهبری و مطابق با قانون اساسی کشور و اصول اساسی سیاست خارجی براساس مبانی دینی و قرآنی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اگر سیاست خارجی انقلابی در اجرا با راهکارهای هوشمندانه همراه شود آثار شگفت انگیزی به همراه می آورد و ظرفیت رفع بخش مهمی از مشکلات جهان اسلام را دارا است، بیان داشت: اجرای سیاست های انقلابی در هر زمینه از جمله عرصه دیپلماسی سبب افزایش اقتدار و اثرگذاری، ارتقای جایگاه کشور و عزت و اعتبار ایرانیان در میان ملت ها می شود.

 

وی افزود: مسائل سیاست خارجی کشورمان در دفاع از ملت های مسلمان جهان بسیار مشهود است و  در مسأله فلسطین با نفی رژیم غاصب و جعلی و محکومیت شدید فجایع و جنایات روزانه این رژیم، برگزاری انتخابات با حضور همه فلسطینی ها را پیشنهاد کردیم که با موازین جاری دنیا نیز منطبق و هر دولتی از دل آرای ملت فلسطین بیرون بیاید تکلیف صهیونیست ها و ساکنان سرزمین های اشغالی را مشخص می کند./1314/202/ب1

ارسال نظرات