۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۱۰۱۲
نمایشگاه مطبوعات؛

بازدید شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ غرفه خبرگزاری رسا در دومین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها میزبان شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی کشور بود.
بيژن نوباوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی کشور در دومین روز از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری رسا از نزدیک با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شدند.


بر اساس این گزارش دکتر علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، دکتر بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای و ایرج ندیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از میهمانان امروز خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات بودند.

 

همچنین حجت الاسلام نجف لک زایی معاون پژوهشی پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام گلزاده معاون پژوهشی  مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حبیب ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین شماری از مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور، مدیران مراکز و مؤسسات حوزوی و کارشناسان و پژوهشگران فرهنگی دیگر مبهمانان خبرگزاری رسا در دومین روز نمایشگاه بودند.

 

محمد علی الحکیم مدیر خبرگزاری النخیل عراق از دیگر میهمانان خبرگزاری رسا بود که با حضور در غرفه این خبرگزاری از نزدیک با فعالیت های پان آشنا و خواستار گسترس تعاملات فیمابین خبرگزاری رسا و خبرگزاری النخیل عراق شد.

 

لازم به ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ایران تا روز جمعه بیست و دوم آبان ماه در مصلای تهران پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود./858/پ200/ج

ارسال نظرات